Odama döndüğüm zaman beni hiç hoş olmayan bir sürpriz bekliyordu.
Odamın her tarafı alt üst edilmişti ve ben öylece... odama bakıyordum.
"Üzgünüm, odanı biraz dağıtmışlar." Dedi babam arkamdan dalga geçer bir halde konuşarak. "Büyü kitabı ve defne yaprakları hah? Sandığımdan daha zeki bir oğlum varmış. Kitaba el koymamda bir sakınca yoktur umarım. Yoksa var mı?"
Ona ters bir bakış attığımda gülmeye başlamıştı.
"Defne yaprağının ne işe yaradığını annenden biliyor olmam seni üzecek. Bundan sonra yakınlarında defne yaprağı filan görürsem... daha ne kadar ileri giderim sen düşün. Bir daha sakın büyü gücünü kullanmaya kalkma!"
Beni hafifçe odaya doğru itip üstüme kapıyı kapamıştı. Dağılmış odama bakarken ağlamamak için kendimi zor tutuyordum.
Çiçeklerime dokunmadıkları için şanslıydım.
O an aklıma Alec'in mendili gelmişti. Hızlıca donabıma yöneldim, mendili dün koyduğum cebimdeydi. Hızlıca mendili alıp avucumun içinde sıktım.
Eğer bunu bulsalardı bunu da benden alırlardı.
Gerçi Alec'in düğününden sonra ona ait olan her şeyden kurtulmak zorundaydım. Alec Lydia ile gerçek anlamda karı koca olacaktı ve umutsuz bir halde onu bekleyecek değildim.
Ayrıca beyefendi hiç de üzgün gözükmüyordu. Ben nasıl bu kadar yıkılmış bir haldeyken o öylece hiçbir şey olmamış gibi durabiliyordu. Benim ağlamaktan belirginleşen göz altı torbalarıma inat onun yüzü hala mükemmeldi ve gözleri ışıl ışıldı.
Ağlamasını istemiyordum elbette ama hiç mi üzülmüyordu ya. Bir anda sanki bunu bekliyormuş gibi kabul etmişti. Üstüne bir de Lydia mutlu olsun istiyordu.
Benim mutluluğum ne olacak peki?
(Aşk'ı memnuya döndü olay amk bu ne ahjwkwkwwj Lydia= Nihal Alec=Behlül Magnus=Bihter. Asmodeus da Firdevs hanım ansmkakwsm.
Asmodeus: Saçmalama Magnus, sen Magnus Bane'sin prensiliğini düşün aptallık etme.
Magnus: Lydia üzülmesin diye beni üzüyorsun, beni beni Magnus'unu.
Lydia: Magnus neyi itiraf edecek kralım, bunun Alec'le ne ilgisi var
AĞZIMA SIÇAYIM GECENİN 4.46'SINDA BÖLÜM YAZARSAM BÖYLE OLUR SJSKKWKW)
(ULAN BÖLÜME DÖNEMİYORUM HELP AHSJKKWKW)
(CİDDİYETİN AMINA KOYDUM AHJSMAMSNS)
Haksız da sayılmazdı, Lydia ile evlenme nedeni bizdik ve kızın sırf bizim yüzümüzden mutsuz olması saçmalıktı.
Ama ben bunu düşünemeyecek kadar bencilim.
Hani benim için her şeyi göze alırdı, beni hiçbir şekilde bırakmazdı?
Koca krallığı bırakıp onunla gitmeyi istedim ve o buna cesaret edemedi. Biliyorum yapamayacağımdan korktu, vazgeçip pişman olacağımı düşündü.
Bilmiyor ki ben onun nefesini tenimde her hissettiğimde Tanrı'ya bunun için şükrediyorum.
Yatağın yanına öylece çöküp elimle boynumda duran kolyeyi tuttum.
Bir saniye bile pişman olmazdım onunla gitsem, bunu biliyordum.
Ama babamın Alec'e ne dediğini, onu nasıl ikna ettiğini bilmiyordum.
Gidersen Jace'i öldürürüm bile demiş olabilirdi babam.
Ben yine düşüncelere dalmışken içeriye birisi girmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
This is my Kingdom (Malec)
FanfictionBabası tarafından bir prenses ile evlenmesi istenen bir prens; Magnus. Ve imkansız olduğunu bildiği halde bir prense aşık olan bir şövalye; Alec. Peki işler daha ne kadar çığırından çıkabilirdi ki?