Bugün turnuvaların başlayacağı ilk günde.
Turnuvalar 4 güne yayılmış şekilde oluyordu ve her güne bir oyun konulmuştu.
Turnuvanın ilk günü kılıç dövüşü ile başlıyordu. Turnuvaya katılan 16 prensin her birisine 4 can verilir ve her biri dönüşümlü olarak rakipleri ile karşılaşmaya başlardı.
Kısaca ne kadar kötü olursan ol en az 4 dövüşe çıkmak zorunda kalıyorsun.
İlk sekiz kişi elendiğinde kalan 8 kişi üst tura çıkmaya hak kazanıyordu.
İkinci tur ok atma yarışmasıydı ve yarışmacılar 4'er kişilik iki gruba ayrılıyorlardı. Bu iki gruptan en iyi olan iki kişi üst tura çıkıyordu yani toplam 4 kişi üçüncü oyuna geçmeye hak kazanıyordu.
Oyunun üçüncü ayağı bir nevi at yarışı gibiydi. Uzunca bir parkuru atla birkaç engel geçerek ilerleyip parkurun sonundaki büyükçe tahtada asılı mendili alıp geriye dönüyorduk. Geriye ilk dönen iki kişi finale çıkıyordu.
Final hepsinden daha zorluydu ama en sevdiğim kısımdı.
Son tura çıkan iki kişi atlı mızrak dövüşü yapıyorlardı.
Atlı mızrak dövüşü at üstünde oynanan karşılıklı bir oyundu. Rakibini elindeki büyükçe mızrakla attan ilk düşüren kişi oyunu kazanıyordu.
Ama turnuvada bu oyun beş kere oynanıyordu ve rakibini 3 kere düşüren yarışın ve turnuvanın galibi oluyordu.
Şu ana kadar atlı mızrak oyununda kaybettiğim hiç olmadı, bir kere bile attan düşmemiştim ve her defasında rakibimi 3-0 yenerek turnuva galibi olmuşumdur.
Gerçi bu sefer korkmuyor değilim, önceden sadece kazanacak bir turnuvam varken şimdi yenip ağzının payını vermem gereken bir rakibim vardı.
Yastığıma uzanıp altından Alec'in mendilini çıkardım ve şans getirmesi için cebime koydum.
Turnuvanın ilk raundu beni hiçbir zaman korkutmamıştır, kılıcı kendi bedenimden bir parçaymış gibi kullanabiliyordum çünkü.
"Efendim heyecanlı mısınız?" Dedi Clary odaya girerek.
"Biraz ama sakin olmaya çalışıyorum."
"Alec size bunu gönderdi, turnuva öncesi görüşemeyeceğiniz için küçük bir not."
Clary'nin uzattığı kağıdı alıp hızlıca yazanları okumaya başladım.
Sevgilim...
Evet bu sefer yazıma sevgilim diyerek başlamak istedim. Şimdi sen heyecandan ölüyorsundur ve büyük ihtimalle dudağının iç kısmını dişliyorsun. Şunu yapmayı kes ve sakin ol.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
This is my Kingdom (Malec)
FanfictionBabası tarafından bir prenses ile evlenmesi istenen bir prens; Magnus. Ve imkansız olduğunu bildiği halde bir prense aşık olan bir şövalye; Alec. Peki işler daha ne kadar çığırından çıkabilirdi ki?