Hadi biraz birbirimizi tanıyalım.
En sevdiğiniz kitap hangisi? (Wattpad için değil)
Benimki Beyaz Diş.
Evlilik.
Hiç böyle bir evlilik hayal etmemiştim.
Gece onunla evlenecektim ve şu an ne giyeceğimi düşünüyordum.
Neden mutlu hissetmiyorum? Neden sanki içimde kocaman bir delik var gibi hissediyorum?
Sevdiğim kadınla evleneceğim, bundan daha iyi bir olay olabilir miydi?
"Çok düşünceli gördüm sizi efendim."
Clary'nin sesiyle hızlıca dolabı kapayıp ona döndüm.
"Bu ara böyleyim." Deyip yatağıma yöneldim. Birkaç saat daha oyalanmam sonra da kiliseye gitmem gerekiyordu. Sonrasında Selina gelecekti. Dikkat çekmemek için ayrı ayrı gitmeye karar vermiştik.
"Kendinize dikkat edin ve iyi olmaya çalışın. Ben her zaman yanınızdayım."
"Teşekkür ederim Clary."
...
Clary odadan çıktıktan sonra bir süre daha oyalandım. Akşama doğru da seçtiğim kıyafeti üstüme geçirip Selina'nın yanına indim.
"Sevgilim ben gidiyorum, sen de beni çok bekletme ve gel tamam mı?"
"Merak etme çok bekletmem, hızlıca yanına geleceğim."
Gülümseyip onun yanağını yavaşça okşadım. O da aynı şekilde bana gülümsemişti.
"İyi birisin Magnus, başka seçeneğim olsa inan sana bunu yapmazdım."
"Anlamadım?" Dedim onu süzerek. Yüzü birden düştü.
"Boşver, bir şey demedim varsay. Hadi sen git, benim birkaç hazırlık daha yapmam lazım."
"Tamamdır." Heyecanlı bir şekilde konuşup odadan çıkmıştım. Sonrasında bahçeye yöneldim ve kendime bir at alıp kiliseye yönlendim.
Sanırım gerçekten bu gece her şey bitecekti.
...
Alec:
"Alec... Alec neredesin?"
Clary'nin sesiyle yatakta hızlıca doğrulup ayağa kalktım. Clary hızlıca odaya daldı.
"Sorun ne Clary?"
"Alec hemen söylediğim adrese gitmem lazım."
"Neler olduğunu söyle önce."
"Selina ve Magnus kraldan habersiz evlenme kararı almışlar."
"Ne?"
"Evet... Selina sanırım bana güvendiği için anlattı. Şu an hazırlık yapıyor, Magnus kiliseye önden gitmiş. Hemen gidip onu engellemen lazım."
"Ta... tamam. Yeri neredeymiş?"
"Stansy kilisesini biliyor musun?" Dediğinde olumlu anlamda kafa sallamıştım. "İşte orada olacakmış, hemen hızlıca gitmelisin. Ben Selina'yı oyalayabildiğim kadar oyalayacağım."
"Tamam öyle yap, gerekirse odanın kapısını kilitle. Çıkmasını filan engelle. Ben hemen gidiyorum."
Clary ile aynı anda odadan çıktıktan sonra ben koşarak atların tutulduğu yere gittim ve içlerinden bir atı alıp Clary'nin dediği kiliseye doğru sürmeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
This is my Kingdom (Malec)
Hayran KurguBabası tarafından bir prenses ile evlenmesi istenen bir prens; Magnus. Ve imkansız olduğunu bildiği halde bir prense aşık olan bir şövalye; Alec. Peki işler daha ne kadar çığırından çıkabilirdi ki?