Hikaye 20 bin olmuş. O kadar sık bölüm atarsam normal ashsjsr
Birbirimizi tanıyalım 2:
En sevdiğiniz renk hangisi?
Benim mavi 💙💙
Gece Alec ile uyuma kararı almıştık çünkü birisi yanımda olmayınca kabuslar görüyordum.
"Yarın tatile gidiyoruz, heyecanlı mısın?"
"Hem de çok." Dedim gülmeye çalışarak. "Buna çok ihtiyacım var."
"Benim de senin tenine çok ihtiyacım var." Diyerek boynumu öpmüştü. Olanların üstünden bir hafta geçmiş olsa da hala kendimi yeterince iyi ve hazır hissetmiyordum. "Normalde senin gelip benim üstüme atlaman gerekiyordu."
Boynumda duran Alec'in verdiği kolyeyi parmaklarım arasına alıp oynamaya başladım. Clary'e at demiş olsam da atmamıştı. Zaten öyle bir şey yapmayacağına emindim.
Aynı şekilde çiçek ve mendili de geri almıştım.
"Çok istiyorsan yapabiliriz." Dedim ona bakarak. "Yani... ben mutlaka ayak uydururum."
"Magnus saçmalama." Dedi kafasını olumsuz anlamda sallayarak. "Seni özlemiş olabilirim ama sen isteyene kadar asla bunu yapmam."
"O zaman sadece... başlangıç yapalım. Ben... benim biraz da olsa alışmam için bu gerekli."
Ona istekle baktığımda ikna olmuş gibi görünmüyordu.
"Magnus..."
İtiraz etmesine izin vermeden onun üstüne çıktım ve anında boynuna dudaklarımı bastırdım.
"Sana söylediğim tüm o sözleri affettirmek istiyorum." Deyip elimi karnının üstünde gezdirmeye başladım.
"Çoktan affettim, bunu sen de biliyorsun." Deyip o da bacaklarımı okşamaya başlamıştı. Bunu yapmasıyla yavaşça kasıklarına sürtündüm.
"Bunu özlemişim." Deyip onun tişörtünü yukarı doğru ittim ve çıplak teninde ellerimi gezdirdim.
Göğüs uçlarına parmaklarımı dokundurup yavaş yavaş o kısımlara masaj yapmaya başlamıştım.
"Bu arada gözümden kaçtı sanma, ben etki altındayken Underhill ile yakınlaştın ve bu beni çok sinirlendirdi."
"Sadece... seni düzeltmek için yeni yollar deniyordum."
"Onu öldürmem için bana çok fazla neden sunuyorsun."
"Onu öldürmeyeceğini biliyorum."
Kendini biraz yukarı kaldırıp bana sürtündü.
"Değil mi?"
"Ihmm, bilmiyorum. Şunu bir daha yapsana."
Tekrar kendini bana sürttüğünde gülümsemiştim.
"Sanırım ihtiyacım olan tek şey bu." Deyip onun üstüne eğildim ve üst gövdesini baştan sona arsızca yaladım. Altımda aniden inleyince kendimi daha sert biçimde ona bastırmıştım.
"Magnus buna devam edersen üstte olan taraf ben olacağım."
"Zaten şu an bunu istiyorum." Deyip boynuna öpücükler bıraktım. Aynı anda bacaklarımı biraz kaldırıp Alec'in altındaki pantolonu aşağıya indirmeye çalışıyordum.
Pantolon yarısına kadar indiğinde hızlıca kendi pantolonumdan da kurtuldum ve onun bacaklarına oturdum.
Elimle kasıklarına masaj yapmaya başladığımda inlememek için ağzını eliyle kapadı. Ama gözlerinin zevkten kaymasına engel olamamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
This is my Kingdom (Malec)
FanfictionBabası tarafından bir prenses ile evlenmesi istenen bir prens; Magnus. Ve imkansız olduğunu bildiği halde bir prense aşık olan bir şövalye; Alec. Peki işler daha ne kadar çığırından çıkabilirdi ki?