Just one more time

3.4K 236 242
                                    

Bu bölüm diğer bölümlerden farklı çünkü komple Clary ve Jace var bölümde. Ama bölüm böyle diye okumadan geçmeyin valla diğer bölümü yayınlamam. (Kibarlık akıyor paçalarımdan basnkwk)

3. Kişi Ağzından:

Jace antrenman çıkışı odasına döndüğünde kapıyı kilitli halde bulmuştu. Birkaç kez kapıyı tıklattı ama sonrasında uyuduklarına kanaat getirip zorlamadı.

Bu aralar prenslerini fazlaca kızdırmıştı çünkü.

Ama Clary'nin odasına gitmek de istemiyordu çünkü kıza sürekli rahatsızlık vermekten çekiniyordu.

Ne ara bu kadar çekingen olmuştu? Köydeki tüm kızlar onun altına yatmayı istiyordu ve Jace hiçbir zaman onları geri çevirmemişti. (Bir de normal bir şey gibi söylüyor snwnjwsns)

Ama şu an, bu kız onun için farklı bir anlam taşıyordu.

Bir de tabii prensin yardımcısıydı ve daha ilk anlardan ona zarar gelmesi halinde neler olacağını biliyordu Jace.

Ama ona zarar vermek istememe nedeni bu değildi, Clary fazla temizdi ve köydeki o kızlardan farklıydı.

İstemsizce adımları Clary'nin odasına yöneldi. Ondan göreve giderken bir öpücük almıştı, döndüğünde sarılmışlar ve dün de onunla uzun uzun sohbet etmişti.

Çok yavaş ilerleyen bu şey Jace'e acı çektiriyordu adeta, ilk gördüğü andan beri onun melodik sesini, altında inlerken duymak istiyordu ama bunu yapacak ne cesareti vardı ne de Clary bunu isterdi.

Ama Tanrı biliyor, Jace bir şeyi kafasına koyarsa bunu yapardı.

Ayrıca Alec bile prensi düşürmüştü, kısaca imkansız diye bir şey yoktu. Sadece Jace ağırdan almak istiyordu.

Kapıyı birkaç kez tıklattı ve Clary beyaz geceliği ve uyku sersemliğinin yüzünde yarattığı o masumluğu ile Jace'i bir kez daha delirtti.

"Tahmin edeyim, Alec'le yine kavga ettiniz."

"Aslında odaya döndüm ve kapıyı kilitlemiş. Kapıyı çaldım açmadı, sanırım uyumuş."

Clary sevimlilik üstü bir gülümseme ile süzdü onu, Tanrım dedi Jace içinden Tanrım bana onun üstüne atlamamam için güç ver.

"Gel hadi içeriye."

Jace hızlıca kapıdan geçerken Clary de kapıyı kapatıp kilitledi.

"Ben yeri hazırlayayım sana." Clary hareketleneceği sırada Jace kolunu tutup onu durdurmuştu.

"Bugün yanında yatsam olur mu?" Ah çok mu hızlı girmişti?

"Şey... bu uygun olur mu bilmiyorum."

Clary parmakları ile oynarken aslında içten içe ona sarılıp uyuyakalmak nasıl bir his merak ediyordu.

"Bence yeterince ağırdan aldık şu zamana kadar."

Jace, Clary'nin oynadığı parmaklarına baktı bir süre. Sonrasında elini uzatıp bileğinden elini kavradı ve ince parmaklarını kendi dudaklarına götürüp her birine küçük birer öpücük bıraktı.

Clary çoktan kıpkırmızı olmuştu ama elini çekecek gücü kendinde bulamadı.

"Yer biraz soğuk oluyor ve sert." Clary'nin elini çekip omzuna çıkardı. "Omzuma ağrı giriyor." Kızın elini orada bıraktı ve sonrasında ince beline uzanıp yavaşça onu kendine çekti. Şu an fazla yakın duruyorlardı. "Antrenman da beni çok yordu, izin veremez misin?"

This is my Kingdom (Malec)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin