Odama hızlıca girip kendimi gözyaşlarına teslim etmeye hazırlanıyordum ki Clary'nin odada olduğunu fark edip kendimi tutmaya çalışmıştım.
"Efendim iyi misiniz?"
"Clary odadan çıkar mısın?"
"Ama efendim..."
"Clary lütfen."
Bana birkaç anlamsız bakış atıp kapıya yöneldi bense kendimi yatağıma bıraktım.
"Efendim ne olduğunu anlatmak isterseniz ben buradayım."
Ağlamamak için kendimi sıkmaya devam ediyordum.
"Clary ben iyi değilim, hem de hiç iyi değilim."
"Babanızın şu davetini öğrendiğiniz için mi böylesiniz?"
"Benden nefret ediyor."
"Kim?"
"Babam, benden kesinlikle nefret ediyor. Aksi halde bunları bana yapamaz."
"Efendim babanız sizi gerçekten seviyor, sizi sevmediğini düşünme nedeniniz ne?"
"Bence benim gibi bir oğlu olduğu için her gün ne günah işlediğini düşünüp duruyordur."
Clary yavaş adımlarla yanıma gelirken yastığı kucağıma alıp sıkmaya başladım. Ağlarsam kafamı yastığa gömecektim.
"Lütfen anlatın efendim."
"Birisi var, seviyorum. Cidden seviyorum Clary. Ona seviyorum bile diyemedim şu ana kadar ama bayağı seviyorum. Bir insan bu kadar kısa zamanda birisini nasıl sever ya anlamıyorum ben. Niye sevdim bilmiyorum ve bu his çok berbat bir his."
"Babanız mı öğrenmiş?"
Kafa sallayıp onu onayladığımda üzüntü dolu bir iç çekti.
"O yüzden de evlenmemi istiyor bir an önce."
"Kıza zarar verecek bir şey yapacağını mı söyledi?"
"Hangi kıza?" Dedim ona dönerek.
"Yani sevdiğiniz kıza."
Birkaç saniye dediği şeyi anlamaya çalıştım sonra gözlerimden yaşlar düşmeye başladı.
"Kız değil." Dememle gözleri büyüdü, yüzünü büyükçe bir şaşkınlık kapladı.
Artık ondan saklamaya da gerek duymuyordum.
"Efendim ben... ne diyeceğimi bilmiyorum."
"Bir şey demene gerek yok artık."
"Sizi öpen birisinden bahsetmiştiniz, o mu yoksa?"
Başımı olumlu anlamda sallamıştım.
"Bu kişi Alec mi?" Dedi tereddüt eden bir ses tonuyla konuşarak. Başımı tekrar olumlu anlamda salladım.
O an Clary ne yapacağını bilemez bir halde bana yaklaşıp kollarıyla beni sardı. Onun omzuna doğru ağlarken bir nebze de olsun rahatlamış hissediyordum.
"Ne yapacağım ben şimdi? Ondan nasıl ayrılacağım? Babam bugün ayrılmamı söyledi ama ona olanları anlatırsam... Babamın bildiğini ve beni tehdit ettiğini söylersem çok üzülür. Benim bu durumumu bildiği için çok üzülür Clary."
"O zaman anlatmayın, sadece babanızın evlenmeniz gerektiğini söylediğini anlatın ona. Ve ayrılmak istediğinizi söyleyin."
"A... ama o zaman vazgeçmez."
"Vazgeçmesi için bir şeyler düşünün o zaman. Vazgeçmesi için konuşun, yani mesela..."
"Mesela ondan daha değerli şeylerin olduğunu söyleyeyim, krallık olayını her şeyden üstün tutmam gerektiğini ve bu günün geleceğini bildiğimizi filan söyleyeyim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
This is my Kingdom (Malec)
FanficBabası tarafından bir prenses ile evlenmesi istenen bir prens; Magnus. Ve imkansız olduğunu bildiği halde bir prense aşık olan bir şövalye; Alec. Peki işler daha ne kadar çığırından çıkabilirdi ki?