I deserve that

1.9K 182 107
                                    

Bu kadar sık bölüm atma nedenim 4 hafta sonunda yaklaşık 4 günlük bir tatil yapmamdı ama sınavlar yaklaşıyor bu da demek ki bu bölümler her zaman böyle sık gelmeyecek :( Yazabildiğim kadar çok yazdım.

Alec:

Sakin olmam lazım. Sakin olmam lazım.

Onunla yatması bir şeyi değiştirmez. Magnus hala orada bir yerde ve senden yardım bekliyor. Pes edemezsin ya da ona kızamazsın.

Onun suçu değil, yaptığı şeylerin hiçbirini isteyerek yapmıyor.

Şu an halini görse ayakta duramaz Alec, gerçek Magnus olsa çoktan yıkılırdı.

Senin için savaşmaya çalışıyor, sen de onun için savaşmak zorundasın.

Birden önüme gelen bir kapıyı sertçe yumrukladım ama saniyesinde pişman olmuştum çünkü kralın odasının kapısıydı.

İçeride olmamasını umarak ikinci kez yumruk geçirdim kapıya. Sonra aniden kapı açılınca kendimi frenleyip geri çekildim.

"Sen iyi misin?"

Kafamı hayır dercesine salladığımda kapıyı açtı.

"İçeriye gel hadi, konuşalım biraz."

Hızlıca içeriye girdiğimde dizlerim beni taşımadı ve kendimi yanda duran sandalyeye attım.

"Şunu iç hadi, kafanı dağıtmana yardım eder."

"Hiçbir şey yiyip içemiyorum." Dedim itiraf ederek. "Boğazımdan geçmez."

"Salaklaşma, gücünün yerinde olması lazım. Bu şekilde bitkin durursan ne Magnus'un ne de benim işime yararsın."

"Onunla yatmışlar." Dedim içkiyi elime alırken. "Dayanamıyorum. Pes edecek gibi hissediyorum..."

"Yatmalarına bu kadar takılmış olduğuna inanamıyorum."

"Nasıl takılmam ki? Yani..."

"Alt tarafı çıplak halde onunla bir şeyler yaşadı. İnan bana aşkın yerini tutmaz. Ben denemedim mi sanıyorsun Mariana öldükten sonra başka kişilerle yatmayı. Sence hafifledi mi? Asla hafiflemedi aksine seksten tiksindim çünkü kimse o değildi. Hem de hiç kimse. Magnus kendine geldiğince ne düşünecek sanıyorsun? Onunla yattığı için harika mi hissedecek? Nasıl bir parçalanmışlık olduğundan haberin yok Alec. Magnus şu an savunmasız, ne yaptığının farkında bile değil. Senin de başına gelebilirdi."

"Ben karşı koyardım."

"O da koyuyor zaten. İçten içe ölmediğini nereden biliyorsun. Sen bir ölüyorsan belki de o bin ölüyor. Ayrıca Selina büyük ihtimalle yalan söylemiş, yani Magnus."

"Anlamadım?"

"Evlenmeden onunla birlikte olamaz, hatta evlenmeden önce onunla ne kadar çok yakın olursa gücü o kadar azalacaktır. Magnus karşı koydukça büyüyü yeniliyor olmalı ve bu onu güçsüz düşürüyor."

"Bu iyi bir şey mi?"

"Hayır değil. Eğer Selina dönüşmeden önce Magnus'un büyüsü bozulmazsa Selina onu da suya çekecektir. Ve orada gücünü emecek."

Korkudan gözlerim büyümüştü resmen.

"Sadece aşk laneti değil bu Alec, büyük ihtimalle bağlılık laneti de yaptı. Bak... ikisi arasında bir şey olmadığına yüzde yüz eminim. Zaten evlilikten önce birlikte olurlarsa Selina asla insana dönüşemez. Bu bile seni rahatlatmalı. Selina zeki bir kız, senin kulağına gelmesi için böyle bir şey söyletmiş olmalı."

This is my Kingdom (Malec)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin