Birbirimizi tanıyalım 3:
●Eğer birden fazla Malec hikayemi okuyorsanız hangisini en çok seviyorsunuz?
●Eğer birden fazla Malec hikayemi okuyorsanız hangi Magnus ve hangi Alec favoriniz?
●Bu hikayede en sevdiğiniz sahne hangisi?
Ben de cevaplayayım; kendi hikayelerim arasında ayrım yapamıyorum ne yazık ki ama I've got a plan belki bir tık fazla olabilir. En sevdiğim Alec bu hikayedeki Alec ve en sevdiğim Magnus I've got a plandeki Magnus. Bu hikayedeki en sevdiğim sahne de sanırım Magnus'un Alec'ten ayrılmak zorunda olduğu ama onu kırmak istemediği için ona 'ben de seni seviyorum' dediği sahne. Nedensizce hala etkisinden çıkamadım. ♥
Ayrıca bu bölüm 100. Bölüm ve 100. Bölüme özel bölümü daha uzun ve eğlenceli tutmaya çalışacağım.
Bugün erkenden uyanmıştım çünkü Alecler ile yola çıkacaktık.Babam bize 4 tane at ayarlamıştı. Aslında rahat olması için at arabası ayarlamak istemiştik ama Clary at üstünde yolculuk yapabileceğini söylemişti.
Şimdi de atlarımız hazırlanırken köşede bekliyoruz. Jace benden en uzak noktada bekliyor.
Bana olan öfkesi hala geçmemiş ve ben bunu o kadar normal karşılıyorum ki.
Onun yerinde ben olsam ben de aynı durumda olurdum çünkü.
"Atlarınız hazır efendim."
Eşyaların yüklendiği atlarımıza binerken tarifsiz bir heyecan içindeydim. Cidden bir ay önce bana böyle bir şeyin mümkün olduğunu söyleseler kesin dalga geçerdim.
Hepimiz atlara bindikten kısa süre sonra yola çıkmıştık. Bir süre dağınık bir halde ilerlemiş olsak da Alec Clary'e "Biz önden gidelim hadi." diyerek Jace ve beni baş başa bırakmışlardı.
Jace o an ikisine öldürücü bakışlar attı ve atını hızlandırmaya hazırlandı ama onu engelledim.
"Konuşalım mı Jace?"
"Ne istiyorsunuz prensim?" Diyerek bana döndü.
"Aramızı düzeltmek."
"Aramız kötü değil. Endişe duymanıza gerek yok."
"Bak ben... seni çok iyi anlıyorum Jace. Aynı durumda ben de senin gibi tepki verirdim. Çoğu konuda birbirimize fazla benziyoruz."
"Bakın ben o olayda Alec'e sizin hakkınızda en çok destek olan kişiydim. Ama Clary olayını hiç beklemiyordum. Kardeşime zarar vermenize sırf üstünüzdeki lanet yüzünden olabildiğince göz yumdum ama Clary kadar savunmasız ve sevdiğiniz kişiye yaptığınızı kaldıramadım. Alec'e zarar gelmiş olsa o kişi hakkında ne düşünürdünüz?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
This is my Kingdom (Malec)
Fiksi PenggemarBabası tarafından bir prenses ile evlenmesi istenen bir prens; Magnus. Ve imkansız olduğunu bildiği halde bir prense aşık olan bir şövalye; Alec. Peki işler daha ne kadar çığırından çıkabilirdi ki?