🕊Love birds🕊

2.5K 225 137
                                    

Geçen bölümü yazarken beynim: Evet şimdi; şu ana kadar yazdığımız en ateşli seksi yazacağız.

Bölümü bitirdikten sonra beynim: :d inanmış mıydın cidden :d Ben senin beyninim artık bana inanmamayı öğren :d

Alec'ten:

Yorgunlukla yatağımda uzanırken Jace odaya giriş yapmıştı.

"Aşk kuşları dün gece neler yaptılar?" Deyip dalga geçerek kendi yatağına ilerledi. "Hayret yatakları birleştirmemişsiniz."

"Magnus erken gitti, şüphe çekmemek için."

"Anlıyorum, en azından yatağıma rahatça yatabilirim."

"Sizin Clary ile işler nasıl gitti?"

"Gitmedi, sarılıp uyuduk. Yine..."

"Kızı suçlama, aranızda hala ciddi bir olay yok."

"Kızla tanıştığımdan beri sadece iki kez seviştik. İKİ KEZ. Ben normalde bir gecede ayrı ayrı iki kızla sevişen insanım. Geldiğim durum çok kötü."

"Kız seni adam ediyor, bence sevinmen lazım."

"Şu hale baksana, senin seks hayatın benden daha yoğun. Onca sene durdun durdun en sonunda prensi kafaladın. Sana hiçbir şey demiyorum. Bu nasıl bir olay hala kafam almıyor çünkü."

"İnan bana benim de kafam almıyor ama yaptığım ekstra bir şey olmadı. Beni gelip kendisi öptü biliyorsun, sonra ağzıma sıçtı. Uzaklaştı ve ben Emma ile yakın olduğum zaman delirip yanıma geldi. Benim onunla ilgili yaptığın tek şey ona yakın davranmaktı. Gerisi hep Magnus'un başının altından çıktı."

"Resmen senin için babasına bile karşı geldi. Bazen ona haksızlık ediyorum gibi geliyor çünkü senin için çok fazla şey yaptı. Seni cidden seviyor ve sana değer veriyor. Bunu anlamam biraz zaman aldı biliyorum ama sonunda anladım. O yarışa sırf senin için çıktı bence."

"Onuru ve Krallık için çıktığını söyledi."

"Onlar da var ama ilk sebep sensin Alec, seni kaybetmekten ölümüne korkuyor ve fark ettim de... ben de Clary'i kaybetmekten ölümüne korkuyorum. Bu yüzden ona yüzük alacağım ve evlilik teklifi edeceğim."

"Ciddi misin sen?" Diyerek oturur pozisyona geçtim hızlıca.

"Evet, biraz birikimim var. Belki çok iyi bir yüzük alamam ama yeterli gelecektir."

"Bende de var biraz para, ikisini birleştirip güzel bir yüzük alalım kıza."

"Alec senden bunu isteyemem..."

"Sen istemiyorsun ben veriyorum zaten. Ayrıca kardeşim ilk kez evleniyor, tabii ki vereceğim para. Sen iste canımı veririm biliyorsun."

"Teşekkür ederim iyi ki varsın."

"Sen de iyi ki varsın."

....

Magnus'tan:

"Evet Sebastian; turnuvada büyü kullanmak, prensin canını tehlikeye atmak ve bir hizmetliyi rahatsız etmekten dolayı yargılanıyorsun ve cezan sabit. Yarın sabah gün doğumunda idamın gerçekleşecek. Krallığına haber gönderildi ve cesedin onlara teslim edilecek. Söylemek istediğin son bir şey var mı?"

Sebastian bana bakıp ağzını açacağı sıra küçük bir büyü ile onu susturdum. O an konuşamadı ve hiçbir şey diyemedi.

"Anlaşılan cezanı kabul ediyorsun, bunu ve yardımcısını zindana götürün. İkisinin de idamı yarın yapılacak."

This is my Kingdom (Malec)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin