Last Part

2.4K 215 128
                                    

Akşama doğru babam odama gelmişti ve ben oldukça şaşkındım.

"Bugün iyi iş çıkardın, bir an için yenileceğini sanmıştım."

"Ama yenilmedim." Dedim yatakta oturur pozisyona geçerek.

"Eyeri bağlayan adamı kovmamı ister misin?"

"Hayır istemiyorum."

"Tuhaf çünkü adam yedi yıldır sarayda çalışıyor ve bir kere bile hata yaptığını görmedim."

"Böyle şeyler de bana denk geliyor zaten."

"Ben aslında şey için gelmiştim." Dedi babam kapıya yaslanarak. "Yarın turnuvanın son günü, bu yüzden turnuva öncesinde birkaç dakikalık da olsa Alec ile konuşmana izin vereceğim. O asker nedensizce sana moral veriyor çünkü."

Tabii her gece onun yanına gittiğimi bilsen böyle demezdin.

"Emin misin baba? Sonra burnumdan getiriyorsun."

"Eminim, yarınki aşamayı kazanman çok önemli çünkü."

"Ya kazanamazsam?" Dedim ellerimle oynarken.

"Kazanamazsan da kazanamamış olacaksın, bir şey değişmeyecek. Ama bunca şeyden sonra kazanmaman senin emeğinin çöpe gitmesi demek ve bunu istemiyorum. Bu yüzden, yarın için iyi şanslar sana."

"Teşekkür ederim, sanırım cidden şansa ihtiyacım olacak."

...

Babam gittikten ve saat gece yarısını geçtikten sonra her zamanki gibi kapımı kilitleyip hızlıca büyüyle Alec'in odasına gitmiştim.

Ama Clary ve Jace'in de odada olduğunu görünce biraz şaşkınlık yaşadım.

"Pekala neler oluyor?"

"Otur Magnus, biz de senle kafamızdaki olayı konuşalım."

Alec bunu dediğinde hızlıca yanına oturdum. Neler dönüyordu burada?

"Anlatın hadi."

"Biz turnuvaya büyü karıştırıldığını düşünüyoruz, Sebatian tarafından." Dedi Jace hızlıca.

"Yani başına gelenler tesadüf olamaz, ilk gün onunla kılıç dövüşünde hiçbir neden yokken yere düştün ve bunu kendin de söyledin."

"İkinci gün ok turnuvasında karnınıza ağrı girdi." Dedi Clary bu sefer.

"Ayrıca sen Sebatian'ı izleyemedin ama biz izledik Magnus. Adamın attığı her ok 12'ye isabet etti ve ben çok dikkatli izledim onu. Oku yaya geçirip  hizalaması filan acemiceydi ve kesinlikle 12'den vuracak gibi durmuyordu ama her defasında vurdu. Ve zaten bugün olanlar mağlum, sadece senin alacağın mendilin ters dönmesi ve iki tur boyunca açılmayan eyerin son turda aniden açılması..."

"Tamam tespitleriniz doğru olabilir ama Sebastain büyü kullansa anlardım. Ayrıca ok turnuvası sırasında bizi izlemiyordu bile."

"Zaten onun yaptığını düşünmüyoruz, dışarıdan birisi yardım ediyor olmalı. Magnus yarınki turnuvaya çıkmaman lazım eğer bunlar doğruysa. Çünkü yarın da sana zarar verecek bir şey yapabilir, en tehlikeli kısım yarınki kısım çünkü."

"Öyle bir şey yapamam, büyü yapıyorsa bunun cezası idama kadar gider ama elimizde kesin bir delil olmadan onu suçlayamayız. Büyü yapanı tespit edip konuşturmamız filan lazım."

"Sen bunu göze alıp yarın turnuvaya çıkmayı mı düşünüyorsun?"

"Ne yapabilirim Alec? Büyü yapıyor diye korkak gibi geri çekilecek halim yok. Aksine umarım büyü yapıyordur. Bu şekilde ondan temelli kurtulabiliriz."

This is my Kingdom (Malec)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin