I think, this is so wonderful

4.1K 312 303
                                    

Siz şimdi sanıyorsunuz ki kudurup kıskançlık krizine giren tek kişi Magnus abnwmwks Alec Magnus'un odasından çıkan kızları gördüğü zamanlar nasıl oluyor hiçbirinizin haberi yok tabi...

Neyse iyi haber, ileride bence bolca çirkef ve kıskanç Alec göreceğiz. Biraz psikopatımsı olacak sbnsmsmsms

Bu arada multideki görsel kitabı yazma nedenim resmen 😍😍

Elime ok ve yayımı alıp talim yerine gitmiştim.

Nedensizce güne sinirli ve yorgun başlamıştım bugün.

Ya da nedeni vardı ama beynim inkarın sınırlarını zorluyordu.

"Beynindeki gereksiz şeyleri silme kararı almış demek."

Oku yaya geçirip hedeflerden birisine atış yaptım.

"Emma tatlı bir kızmış, hah bundan bana ne?"

İkinci bir oku diğer hedefe yolladım.

"Gereksiz olan sensin, kim olduğunu sanıyorsun da bana gereksiz diyebiliyorsun sen."

Üçüncü bir oku diğer hedefe yollamıştım.

"Gereksizmiş, beynini meşgul eden en gerekli şey benim!"

Dördüncü oku da gönderdikten sonra hedeflere baktım ve hepsinde berbat atışlar yaptığımı fark ettim.

Ona derken beynimi ben mi onunla doldurmaya başladım yoksa?

Hedeflere ilerleyip okları toplamaya başladım, biraz soluklanmam ve mantıklı düşünmem gerekiyordu.

Bu aralar mantıklı düşünmek yapabildiğim şeyler arasında yer almıyordu sanırım.

Zaten Alec'i öptüğüm andan beridir mantıklı şeyler yapabildiğimi de sanmıyorum. Neden onu öpmüştüm ki?

Hala kafamı bunla meşgul ediyordum resmen.

Tüm okları topladıktan sonra tekrar hedeflerin karşısına geçtim.

Sakin ol Magnus, sen bir prensin ve bir prensin dünyada önemseyeceği iki şey vardır.

Birisi kendisi diğeri de krallığı.

Saçma sapan ve gereksiz bir asker kafanı allak bullak etmemeli.

Ama şu an bile kafamda sesi yankılanıyor.

Bekle bir saniye, bu sesler kafamdan gelemeyecek kadar canlı.

Hızlıca etrafımı tararken uzakta bir yerde Emma ve Alec'i görmüştüm.

"Majesteleri siz de mi buradaydınız. Biz de Emma ile geziyorduk ve o benim ok konusunda yetenekli olduğumu duymuş. Ona birkaç atış gösterecektim."

"Sahne senin." Dedim kenara çekilerek. Sonrasında Emma'ya doğru yaklaştım ve Alec de hedeflere doğru ilerledi.

"Bayağı iyi anlaştınız onunla."

"Öyle oldu efendim. Birazdan bana çevreyi gezdirecekmiş. Ormanda gölgesinde dinlenilecek güzel ağaçlar olduğunu söyledi."

Alec bilir tabi ağaçları...

"Biraz fazla hızlı güvenmedin mi ona?"

"Neredeyse bir hafta oldu tanışalı evet. Ama Clary onun ne kadar iyi birisi olduğunu bana anlattı. Zamanında Clary'e çok iyiliği dokunmuş. Ve sizin de onu çok sevdiğinizi söyledi."

This is my Kingdom (Malec)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin