11. Mariseida - "Między Ośmioma światami - Akademia Setrionne"

85 15 3
                                    

Autor:
Mariseida
Tytuł:
"Między ośmioma światami - Akademia Setrionne"
Gatunek opowiadania:
Fantastyczne, przygodowe
Status:
W trakcie pisania, rozdziałów liczy obecnie 23.
Recenzja wykonana przez:
Luliczek

Opowiadanie już od początku zapowiada się świetną lekturą, idealną na zabicie czasu, pochłania, wciąga i nie oszczędza, można określić ją mianem "Książka nie gryzie, ona połyka w całości". Idealnie rozpiasne miejsce akcji, świetna fabuła, dobre charakteryzacje bohaterów - a to tylko kilka z zalet historii. Naprawdę chciałabym się móc przyczepić do czegoś, ale cholender jasny nie potrafię! Książka jest prosta, nie zagmatwana, łatwo się ją czyta, nie musząc co chwilę patrzeć do słownika czy cofać się kilka rozdziałów wstecz.

Naprawdę, nie chcę aby zabrzmiało to tak i abyście myśleli, że "A bo ta dziewczyna lubi jedynie fanfiction i fantasy, to będzie je faworyzować!". Nie jest tak, sądzę, że jeśli książka, jest przemyślana, zapisana w zgodzie ze znakami interpunkcyjnymi, ortografią i zasadami Polszczyzny (bądź innego języka w którym jest pisana) ma potencjał i rzecz prosta, będzie się ją miło i łatwo czytać, a tutaj jest tego idealny przykład, od którego można się nawet i uczyć czy wzorować.

Pozdrawiamy cieplutko!
— WATAHA 🖤

Wilczym Okiem | Recenzje | zamknięteOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz