86. _hippidy-hoppidy_ - "Wojownicy Po Tragedii: Wyschnięta Rzeka"

34 5 4
                                    

Tytuł: "wojownicy po tragedii: wyschnięta rzeka"

Autor: @_hippidy-hoppidy_

Gatunek: FanFiction

Recenzja napisana przez: DziewczynaZGranatem

Z universum wojowników się za bardzo nie stykałam, gdyż mnie po prostu nie interesował. Ale tak jak z "Killed'em" i kryminałami i tu musiał być ten pierwszy raz.

Po tzw. "Wielkiej tragedii" pozostają trzy kocie klany. Jeden z tychże klanów po tym feralnym zdarzeniu upada, a cała historia zaczyna się gdy w prologu medycy z różnych klanów leczą rany kotom właśnie z tego upadłego klanu. Ogólnie trudno powiedzieć cokolwiek o fabule, gdyż praca posiada tylko dwa rozdziały i prolog, gdzie koty głównie ze sobą rozmawiają, żyją swoim normalnym życiem, a nawet jesteśmy świadkami porodu jednej z kotek. Chciałabym zobaczyć do czego zmierza autor(-ka) tej historii, bo widać w tym potencjał i to, że autor(-ka) miał(-a) jakieś nieco większe plany co do tego fanfiction. Jednak krzyżyk ustawiony przy tytule wskazuje na to, że chyba nie ma co liczyć na kontynuację w najbliższym czasie.

Pozostaje mi więc tylko komplementowanie stylu pisania, który mi się osobiście podobał. Nie był zbyt ciężki i czytało się przyjemnie. Nie znalazłam też żadnego błędu, za co też należy się szacunek dla pisarza. Jednak mam tylko jedno przysłowiowe "ale"; strasznie raziło mnie w oczy to, że tytuł jak i opis były rozpoczęte z małej litery i nie wygląda to zbyt dobrze. Czy mogłabym liczyć na poprawę tego?

Szczerze powiedziawszy, gdy zobaczyłam po raz pierwszy tytuł, opis i okładkę spodziewałam się czegoś zdecydowanie gorszego. Ale pozory na szczęście mnie zmyliły i mogę tę pracę określić jako koronny przykład, że nie powinno się oceniać książki po okładce. Jeśli chcecie się sami o tym przekonać polecam zajrzeć. Może wspólnie uda nam się sprawić, że opowieść będzie kontynuowana?

PLUSY

+ Miły dla oka styl, który przyjemnie się czyta.

+ Fabuła wydaje się zmierzać ku czemuś ciekawemu.

MINUSY

- Zaczęcie tytułu i opisu z małej litery.

Wilczym Okiem | Recenzje | zamknięteOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz