Regulamin I Informacje

2.4K 73 247
                                    

Regulamin uległ zmianie 3.05.2020r.

! Wymagania !

1. Autor książki.

2. Tytuł historii.

3. Gatunek opowiadania.

4. Status w jakim książka się znajduje (początek/w trakcie pisania/zakończona).

5. Ile macie napisanych rozdziałów.

6. Dokładny opis lub streszczenie opowiadania.

7. Recenzje robimy w swoim zakresie czasowym!
Jeśli nie odpiszemy w ciągu 5 dni, przypomnij nam. Napisz do Wiktoriaaa050

8. Jeżeli mielibyśmy zrecenzować wasze opowiadanie musicie obowiązkowo zaobserwować nasze główne konto, oraz profil waszego recenzenta (powiadamiamy kto was wybrał).

9. Oznacz trzy osóbki na wattpadzie, żeby wiedziały, że są mile widziane u nas w komentarzu.

10. I na koniec najważniejsze „Dlaczego akurat Twoje opowiadanie miałoby zostać zrecenzowane?"

! Informacje !

11. Gdy wykonamy Twoją recenzje, masz obowiązek napisać nam w komentarzu, że ją otrzymałaś/eś (Nie po to marnujemy czas).

12. Jeżeli Ci się nie spodoba, możesz śmiało zmienić recenzenta i napisać dlaczego tamta nie, nie używając przekleństw/wyzwisk!!

Na podstawie informacji, które piszecie w zgłoszeniach, każdy z nas wybiera sobie książkę, którą będzie recenzować, ale jeśli ktoś upodobał sobie konkretnego recenzenta, może śmiało zgłosić go do oceny swojego opowiadania. Oczywiście wybrana osoba nie musi podjąć się recenzji.

13. Podkreślam, że nie faworyzujemy niczyjej pracy, nawet jeśli oceniamy książkę osoby nam znanej.

14. Zamówień nie przyjmujemy w weekendy oraz święta, odpowiemy dopiero po danym dniu.

16. Komentarze z wymaganiami będą usuwane po publikacji recenzji.

17. Jeśli zmieniacie nazwę, tytuł książki czy cokolwiek innego macie obowiązek napisać do nas o zmianie.

18. Jeśli zamawiacie promocje książki nie musicie już pisać ponownie tutaj, ponieważ macie w gratisie recenzje. Ale należy napisać w "Wilki Promują" iż chcielibyście dostać recenzje.

Zapraszamy do zamawiania!
Pozdrawiamy cieplutko!
- WATAHA 🖤

Wilczym Okiem | Recenzje | zamknięteOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz