93. DziewczynaWBialym4 - "Different Life"

53 4 2
                                    

Recenzent - kajakajalajanalaman

Autor - DziewczynaWBialym4

Tytuł - "Different Life"

Status - w trakcie pisania

Zaczynając od opisu:
Opowiada on w skrócie o wydarzeniach mających miejsce przed historią przedstawioną w opowiadaniu. Bardzo dobrze spełnia swoją rolę - zaciekawia czytelnika, skłania go do zapozniania się z dalszą historią.

Prolog jest właściwie bardzo szczegółową i rozbudowaną werscja opisu. Składa się aż z pięciu części napisanych w formie wiersza. Uważam, że to bardzo fajny pomysł, coś nowego i ciekawego. Już po przeczytaniu pierwszej części byłam ciekawa dalszych losów głównej bohaterki Nikity. W wierszu występują rymy, co dodatkowo ułatwia czytanie. Kolejną rzeczą, która spodobała mi się w prologu jest to, że autorka wyjaśnia w przypisach imiona, nazwy lub zdarzenia, które mogą być niejasne dla czytelnika. Ułatwia to zrozumienie treści opowieści, więc szanuje ten pomysł. Niektórzy ludzie, tak jak ja, mogą mieć problem z ogarnięciem fabuły po przeczytaniu prologu. Na szczęście, autorka umieściła w opowiadaniu proste streszczenie całego prologu, co jest ogromnym plusem i bardzo pomogło mi ogarnąć wszystkie fakty, ponieważ historia w pewnych momentach robi się naprawdę zawiła.

Jeśli chodzi o błędy, to "Diffrent Life" jest napisana naprawdę dobrze. Zauważyłam jedynie kilka małych i nieistotnych błędów. Zdania są zdudowane w bardzo profesjonalny sposób, a część wierszowana, posiada odpowiedni styl układ strof, za co osobiście bardzo podziwiam autorkę.
Okładka jest ładna i trochę mroczna, co naprawdę pasuje do charaktetu książki i całej historii.

Uważam, że "Diffrent life" to ciekawa oraz pełna niespodzianek opowieść. Podobało mi się zarówno zastosowanie wierszowanej formy prologu jak i obszerne wyjaśnienie hastorii poprzedniego życia bohaterów.

Jestem pewna, że tak jak ja już po przeczytaniu opisu zainteresujecie się losami Nikity, Michaela i innych.

Wilczym Okiem | Recenzje | zamknięteOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz