115. Anja200 - "Skarbie, Nie Potrafię Inaczej"

27 7 0
                                    

Recenzent — Luliczek

Autor — anja200

Tytuł opowiadania — "Skarbie, nie potrafię inaczej"

Historia utrzymana jest w charakterystyce typowo dla nastolatków, opowieść „Skarbie, nie potrafię inaczej” autorstwa anja200, jest świetną lekturą na wolną chwilę. Książka porusza tematy homoseksualizmu, romansu, toksycznych związków oraz sceny dla dorosłych, pokazuje jak bardzo życie potrafi zaskoczyć człowieka.
Juliet Engel, opowiada nam o swoim życiu miłosnym, problemach rodzinnych oraz o jej dotychczasowej sytuacji życia, jednak wszystko zmienia się w jej życiu, gdy pewnego wieczoru w klubie poznaje pewną odważną i ciekawą życia barmankę – Ruth Schmidt, która zmienia całe jej dotychczasowe życie. W międzyczasie, Juliet ma problemy w związku, które wynikają z toksycznego zachowania jej chłopaka – Simona.

Może i pełno teraz tego typu historii, lecz muszę przyznać – książka mnie urzekła i uderzyła w tony bliskie mojemu sercu, mogę śmiało określić ją mianem przykładu dla młodszych z nas (bo jak każdy wie, co z tego, że książka jest dla dorosłych skoro i tak czyta ją każdy), aby nie bać się zmian w życiu, oraz aby łatwiej było nam wszystkim z resztą – zauważać toksyczne zachowania naszych bliskich.

Czy polecam książkę?
Z całego serca ją polecam, bo jest po prostu – o życiu. Nie ma w niej nie wiadomo jak wymyślnych sytuacji na siłę wplątanych w fabułę, wszystko tu się klei i wszystko jest na swoim miejscu. Muszę przyznać, sama na początku źle oceniałam tą książkę, lecz im dłużej ją czytałam, tym coraz bardziej się do niej przekonywałam. I teraz, mogę otwarcie ją polecić wszystkim, którym nie przeszkadzają tematy homoseksualizmu czy scen dla dorosłych.

A więc:
Kto może przeczytać „Skarbie, nie potrafię inaczej?”. Według mnie, nastolatkowie tak w wieku 14+, ponieważ w takim wieku powinniśmy być już uświadamiani co się dzieje w około nas. Oczywiście nie stawiam tu twardo zasady „tylko 14+”, ale sądzę, że od takiego wieku najwięcej się będzie rozumiało z fabuły. No i oczywiście, osoby które nie są przeciwne tematom wyżej wspomnianym.

Wilczym Okiem | Recenzje | zamknięteOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz