23. _Natasha_Romanoff_ - "Hope || Spider-Man: Homecoming"

53 5 0
                                    

Recenzentka:
kajakajalajanalaman
Autor:
_Natasha_Romanoff_
Tytuł książki:
"Hope || Spider-Man: Homecoming"
Gatunek opowiadania:
Fanfiction
Status:
W trakcie pisania, jeden rozdział + prolog

Autorką  "Hope || Spider-Man: Homecoming" jest _Natasha_Romanoff_. Jest to książka fan fiction  nawiązująca do filmu ze świata Marvela Spider- Man: Homecoming. Opowieść jest w trakcie pisania, jak narazie zawiera prolog oraz jeden rozdział. Głównym bohaterem jest Peter Parker, normalny chłopak chodzący do Midtown High w Nowym Jorku. Nikt nie podejrzewa, że to właśnie on jest Spider-Man'em. Odkąd nim został, jego życie zmieniło się o 180°. Peter pragnie znaleźć dziewczynę, która zaakceptuje jego drugie wcielenie. W prologu książki Peter wchodzi do szkoły, w której jak już zdąrzył zauważyć, jest masa ludzi. Podczas przeciskania się do swojej szafki nagle ktoś na niego wpada. Tą osobą okazuje się Hope Jackson. Tak właśnie zaczyna się ich historia. Czy Hope okaże się dziewczyną, o której marzy Peter? Czy wyjawi jej swój wielki sekret? I jak potoczą się ich dalsze losy?
Jak narazie w książce nie występują żadne większe błędy ortograficzne lub interpunkcyjne.  Pomimo, że obecnie nie ma żadnego właściwego rozdziału prolog zachęca do poznania dalszych losów bohaterów. Sama jestem wielka fanką świata MCU dlatego podoba mi się pomysł opowiedzenia historii Petera Parkera w inny sposób. Mam wielką nadzieję, że w tej historii także pojawi się Iron Man, Kapitan Ameryka oraz inni członkowie Avengers. Osobiście zachęcam do przeczytania prologu jak i zaczekania na dalsze rozdziały wszystkich zarówno fanów Spider-Man'a jak i tych, którzy chcą poznać jego przygody.

Pozdrawiamy!
— WATAHA 🖤

Wilczym Okiem | Recenzje | zamknięteOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz