56. AlexEvans57 - "Wszyscy Widzimy Piekło"

57 7 1
                                    

Recenzował:
PeiaQq
Książka autorstwa:
AlexEvans57
Tytuł:
Wszyscy Widzimy Piekło
Gatunek:
Fantasy
Status:
W trakcie pisania
Liczba rozdziałów:
Aktualnie 5

Akcja "Wszyscy Widzimy Piekło" rozgrywa się w naszych czasach, w świecie, gdzie istoty pół zwierzęce oraz wampiry nie są niczym niespotykanym i mogłoby się wydawać, że w takim świecie jest szansa na stworzenie idealnych warunków dla życia dla każdego. Niestety jak w każdej tego rodzaju książce, po chwili ukazuje się spaczenie. W tym właśnie, zepsutym świecie, próbują się odnaleźć bohaterowie. Na początku poznajemy niemalże każdego z nich z osobna, większość z jest w ciężkiej sytuacji, nie mogą poradzić sobie z życiem.
Emma wychowała się w laboratorium, gdzie odbywały się nad nią badania; Yuki to dziewczyna, która zaciągnęła się do wojska, po czym została zabójcą na zlecenie; Lucyfer jest osobą powszechnie lubianą, lecz jest sierotą i opiekunka domu dziecka, znęca się nad nim, kiedy tylko może; Lira to dziewczyna po stracie bliskiej jej osoby, ma depresję i od samobójstwa, ratuje ją Henry, jest on wampirzym księciem, który po przegraniu pojedynku ze swoim starszym bratem, został wygnany; Melchior to chłopak, wychowany w patologicznej rodzinie, który uciekł z domu, ma słabą psychikę i skrycie podkochuje się w swoim koledze, Austinie. Go nie opisałem, bo w pierwszych rozdziałach, nie wiadomo nic na temat jego osobowości ani historii.

Jest to naprawdę kosmetyczny błąd, poza nim, jest jeszcze jedna rzecz do poprawki, którą aby naprawić, trzebaby przeczytać całą książkę. Jest to brak przecinków, w miejscach, gdzie powinny być. Jak wcześniej pisałem, polecam przeczytać książkę (najlepiej na głos) i tam, gdzie poczuje się, że powinien stać przecinek, od razu go dopisać. Poza tymi dwoma błędami, spotkałem zaledwie kilka literówek, ortografia jest na najwyższym poziomie (żadnego błędu).

Moje ogólne wrażenia, po przeczytaniu książki, są dość pozytywne. Jest ona pisana dobrze dobranym, prostym językiem, wszystkie wydarzenia są logiczne, świat dość dobrze stworzony. Cóż mogę rzec na koniec? Książka nie jest wybitna, lecz dobra i jeżeli mam ją ocenić, to bezdyskusyjnie daję 7/10.

Wilczym Okiem | Recenzje | zamknięteOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz