2. cBlakex - "Moja Ciemność"

265 12 2
                                    

Autor:
cBlakex
Tytuł:
"Moja Ciemność"
Recenzja:
kajakajalajanalaman

"Mia to 18 blondynka o dużych, szarych oczach dość niskim wzroście. Na codzień jest roześmianą dziewczyną, jednak jak każdy ma problemy i kompleksy, które  czasami ją przytłaczają.
Ma brata bliźniaka, Chipa. Kłócą się i wkurzają praktycznie codziennie jednak zawsze mogą na siebie liczyć. Kira rudowłosa, zielonooka dziewczyna  oraz Nathan, wysoki i przystojny szatyn są przyjaciółmi Mii od dzieciństwa. To właśnie z nimi  poszła  na imprezę do  Erica-ich znajomego. Jednak na pewno nie sądziłam że znajdzie się w takiej sytuacji... Gdy blondyn na którego wylała piwo chciał ją uderzyć obronił ją tajemniczy chłopak. A był nim... Travis. Wtedy wszystko się zaczęło. Travis Raynolds z pewnością  nie jest grzecznym chłopcem.   Oprócz tego że zachowuje się jak typowy bad boy, dupek, jest bogaty i wygląda jak cholerny bóg seksu bierze też udział w walkach. W życiu kieruje się zasadą "zaliczyć, zostawić". Jednak Mia nie jest jak inne dziewczyny, które odrazu wskoczą mu do łóżka. Ma w sobie coś innego, coś co go zaciekawiło i sprawia że chce ją lepiej Poznać. Dziewczynę również zastanawia Travis. Pomimo że wszyscy powtarzają Reynolds =kłopoty  intryguje i przyciąga ją jego tajemnicze i mroczne zachowanie. Później wpadają na siebie na stacji benzynowej oraz w barze. Z tego też powodu sprawy pomiędzy nimi coraz bardziej się komplikują. Jak potoczą się ich dalsze losy?"

Pozdrawiamy cieplutko!
— WATAHA 🖤

Wilczym Okiem | Recenzje | zamknięteOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz