71. NewPrincessLuna - "Przeznaczony, Który Już Kocha"

69 8 0
                                    

Recenzja napisana przez: kajakajalajanalaman

Autor: NewPrincessLuna

Tytuł: "Przeznaczony, Który Już Kocha"

Gatunek: Wilki

Status: W trakcie pisania

Rozdziały: 33

Główną bohaterką, Azana to granatowowłosa dziewczyna, która właśnie skończyła liceum. Jest najmłodszą córką byłej pary alf, a jednocześnie najmłodszą z ośmiorga rodzeństwa.
Jej najlepszą przyjaciółką jest Semare, której ojcem jest beta alfy. Jak na córkę alf, dziewczyna nie ma wielu obowiązków, żyje łatwo i wygodnie.
Nie wyróżnia się ani talentem, ani zdolnościami w przeciwieństwie do jej rodzeństwo. Pomimo nacisku ze strony rodziców, aby poszła na studia, Azana nie ma jeszcze pomysłu na swoją przyszłość.

Historia zaczyna się podczas pewnej nocy w klubie, gdzie zdarzyło się coś, czego dziewczyna w ogóle się nie spodziewała... odnalazła swojego mate.
Jednak z pewnością nie było to spotkanie pełne miłości, jakiego oczekiwała Aza. To jednak nie koniec problemów.
Okazuje się bowiem, że alfą, który przyjechał aby zawrzeć sojusz z jej rodziną jest właśnie jej przenaczony- pewny siebie, ciemnowłosy oraz zielonooki Curtis. Fakt ten doprowadza do wielu komplikacji tym bardziej, gdy okazuje się, że alfa ma już żonę, Oxanę.
Jakby tego było mało, dziewczyna zostaje wybrana, do skontrolowania ich watahy.
Jakie będą skutki więzi łączącej Azanę i Cutrisa?
Co będzie przyczyną epidemii?
Oraz kim jest tajemniczy wilk że znamieniem, mający uratować gatunek wilkołaków?

Czytając książkę, oprócz kilku literówek nie zauważyłam żadnych, większych błędów. Od samego początku, zdania się poprawnie tworzone, a interpunkcja i gramatyka również są porządku. Fabuła rozwija się powoli i jest poprowadzona w ciekawy sposób - już po pierwszym rodziale, czytelnik ma ochotę dowiedzieć się co dalej, odkryć co się stało.
Jeśli chodzi o okładkę, to według mnie pasuje do książki dodatkowo oddając klimat historii. W opisie opowieści znajduje się kilka spojlerów, jednak według mnie, wręcz zachcają do czytania.
Osobiście uważam, że "Przeznaczony, Który Już Kocha" jest fajną, a zarazem wciągającą historią.
Nie jest typową historią miłosną dwójki zakochanych w sobie osób - występują tu skomplikowane relacje oraz ciekawa akcja, co czyni tę książkę jeszcze bardziej interesującą.

Polecam ją każdemu, kto lubi romantyczne opowieści, jednocześnie nie pogardzając elementami świata fantasy.

Pozdrawiamy!

Wilczym Okiem | Recenzje | zamknięteOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz