94. selenehelder - "Łamacz Serc"

53 4 2
                                    

Recenzja napisana przez: kajakajalajanalaman

Autor: selenehelder

Tytuł: Łamacz Serc

Liczba rozdziałów:
"od autorki" + 17

Malcolm Sanders - na codzień pracuje w podrzędnym barze Brittany's Beer. Co noc upija się w klubach imprezując i zaliczając kolejne dziewczyny. Można go nazwać typowym "bad boyem". Taki style życia bardzo odpowiada mężczyźnie - robi co chce, nie jest zależny od nikogo, a przede wszystkim - jest wolny.

Jednak wszystko ma ulec zmianie, gdy pewnego dnia w Brittany's pojawia się nieznajoma, nieziemsko seksowna blondynka. Malcolm jest zdziwiony sposobem w jaki reaguje na dziewczynę, lecz jest w jeszcze większym szoku, gdy niesamowita dziewczyna odmawia mu wyjścia do klubu. Dziewczyna jest zupełnie inna od lasek z jakimi dotychczas miał do czynienia chłopak.

Kim jest nieznajoma?
Jaki wpływ będzie miała na życie Malcolma?
Czy pod jej wpływem mężczyzna się zmieni?

Na początek opis. Dobrze napisany, nie zawiera żadnych spojlerów, jest krótki, ale swoją treścią potrafi zaciekawić. Podsumowując, dobrze pełni rolę opisu.
Następną rzeczą jest okładka. Według mnie jest ładna i jak najbardziej pasuje do postaci Malcolma - chłopak posiada Hondę VT12c.

Jeśli chodzi o błędy, to na serio nie ma się do czego przyczepić. Zdania są poprawnie zbudowane, nie za długie, nie za krótkie. Nie widziałam także żadnych wiekszych błędów ortograficznych, a przecinki także były na swoim miejscu. Być może pojawiło się kilka literówek, ale na pewno nie przeszkadzają one w swobodnym czytaniu.

Rzeczą, która spodobała mi się w książce jest rozdział "od autorki".
Selenehelder wyjaśnia tam genezę opowiadania wyjaśniając, skąd w ogóle wziął się pomysł na "Łamacza Serc".
Myślę, że jest to naprawdę dobry pomysł i fajnie, że coś  takiego znalazło się w książce.

Podoba mi się również to, że wszystkie rozdziały są napisane z perspektywy Malcolma i że to właśnie on jest głównym bohaterem.

Jeśli miałabym ogólnie ocenić książkę dałabym jej 8/10. Zarówno opis jak i okładka są w porządku, błędów praktycznie nie ma, co jest dużym plusem, opowiadanie jest napisane w swobodny i zrozumiały sposób, a historia przedstawiona w książce jest ciekawa i mimo pozorów niebanalna.

Trzymaj tak dalej i powodzenia w dalszym pisaniu!

Pozdrawiamy <3

Wilczym Okiem | Recenzje | zamknięteOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz