34. Pisareczka12345-"Prudence[Draco Malfoy]"

75 7 2
                                    

Recenzja pisana przez:
TheAgentOfHydra

Autor książki:
Pisareczka12345

Tytuł opowiadania:
"Prudence"

Gatunek:
Fanfiction

„Prudence" jest książką fanfiction ze świata Harry'ego Potter'a. Opowiada o nastolatce, siostrze Pansy, która jak dotąd uczyła się w Durmstrangu. Fabuła dosyć popularna ale w tej książce została ona naprawdę ciekawie przedstawiona. Widać, że autorka dobrze przygotowała się do pisania. Są podane informacje o samym Durmstrangu, zaklęcia,o których w książkach, a tym bardziej w filmach nie usłyszymy nic. Pierwsze rozdziały są pisane bardzo starannie i przemyślanie. Potem pojawia się dosyć sporo błędów ale to zdarza się każdemu. Mimo wszystko dosyć mocno rzucają się w oczy. Np braki przecinków lub zbyt duża ich ilość. Jest również poprzestawiana kolejność wyrazów w zdaniach, więc nad tym polecałabym popracować. Ogółem, nie są to jakieś dużo znaczące przeszkody w czytaniu, więc nie zamierzam się ich dłużej czepiać.

Całą książkę czyta się bardzo przyjemnie i „płynnie". Historia sama się opowiada i nie trzeba tam nic dodawać. Przyznam szczerzę, że postać samej Prudence bardzo mnie zaciekawiła. Tym bardziej, że ciągotki do czarnej magi to temat który kocham w tego typu fanfikach. Bardzo fajny, momentami tajemniczy i intrygujący klimat. Na koniec rzecz, która jest nowością. Draco nie jest ani totalnym dupkiem ani „ciepłą kluchą"! :D Tyle na to czekałam hah...

TheAgentOfHydra

~Ps. Kocham Zabiniego z tej książki.

Wilczym Okiem | Recenzje | zamknięteOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz