Autor: JZ_StoskaTytuł: Inferno
Gatunek literacki: Akcja
Status: W trakcie
Ilość części: 9
Recenzent: Poettka
Inferno jest powieścią JZ_Stoska, który już na samym początku może zaciekawić. Otóż zaczyna się ciekawym - jak na mój gust - prologiem. Dowiadujemy się tam trochę o głównym bohaterze, który okazuje się być tytułowym Inferno - bohaterem chroniącym swoje miasto. Już od razu w początkowych rozdziałach dowiadujemy się więcej o bohaterze, poznając przy okazji członków jego rodziny - mamę, tatę oraz brata.
W następnych częściach akcja nabiera tempa, pokazując nowe przeżycia Matta.W niektórych momentach, sytuację są dla mnie lekko przejaskrawione, wręcz nierealne. Troszkę się nieraz gubiłam, lecz to mogło być tylko w moim przypadku. Ogólnie Inferno czytało mi się przyjemnie i dość szybko ze względu na niedługie - jak dla mnie - rozdziały. Większość opisów jest średniej długości, na pewno nie powinny zanudzić czytelnika - można wręcz powiedzieć, że są idealne.
Jedyne na co bym zwróciła uwagę, to poleciłabym Autorce zmienić troszkę dialogi. Estetyczniej wyglądałyby, gdyby zaczynały się od ' - ' niż ' - '. Mam nadzieję, że Autorka rozumie, o co mi chodzi. Oczywiście nie musisz tego poprawiać, to tylko moja mała sugestia.
Inferno jest naprawdę interesującą powieścią, lecz ja sama, nie zabrałabym się do niej w wolnym weekendzie z własnej woli. Dlaczego? Tematyka opowiadania nie jest moją ulubioną, co nie zmienia faktu, że z pewnością może zaciekawić nie jednego czytelnika. To historia o bohaterach, tajemnicach, super mocach, a także o przyjaźni i miłości...
Czy poleciłabym tę powieść? Oczywiście, że tak! Jest idealna dla każdego czytelnika interesującego się fantastyką, który lubi opowieści o superbohaterach i ich tajemnicach. Wolny wieczór przy herbatce można z pewnością zarezerwować dla Inferno JZ_Stoska, gdzie możliwe, że zostaniesz na dłużej.
Także, Autorce życzę samych sukcesów i więcej wyświetleń pod powieścią oraz dużo weny na nowe części! Powodzenia! ♡.
Pozdrawiamy!
WATAHA
CZYTASZ
Wilczym Okiem | Recenzje | zamknięte
AlteleCześć Wattpadowiczu! Potrzebujesz pomocy? Nasi recenzenci, zwarci i gotowi wystrzelą jak z procy, Aby dopomóc wilczkowi! Wskażemy błędy, plusy i minusy Twego opowiadania Bez zbędnego gadania. Nasza ocena - subiektywna i asertywna, lecz także Jesteś...