Recenzja napisana przez: -saeth-
Autor: eartisflat44
Tytuł: "Szukając leku"
Gatunek: Scine-fiction z elementami psychologicznymi
Status: W trakcie pisania, rozdziałów liczy 15"Szukając leku" autorstwa earthisflat44, to książka, która opisuje nam historię nastolatki, jaką jest Lidia Kopernik.
Pewnego dnia Lidia wymyka się ze swojej szkoły. Wybiera się do Wrocławia, a kiedy wieczorem pragnie wrócić i spędzić noc w swoim, wygodnym łóżku, jak to opisała autorka, nieświadomie wsiada do złego autobusu. Gdyby tylko chodziło o zwykłe zboczenie z trasy... Ale jednak tak nie jest, bowiem okazuje się, że autobus to tylko zmyłka, która ma na celu zabranie z przystanka przypadkową osobę. Wszystkie te przygotowania dążą do jednego celu - do porwania.
Dziewczyna trafia w ręce naukowców, którzy potajemnie prowadzą badania nad wynalezieniem jednego, ważnego leku.
Cała książka prezentuje się bardzo dobrze, zwłaszcza pierwsze rozdziały, gdzie ilość i jakość opisów pochłania do reszty. To właśnie na początku opowiadania akcja płynie, dzieje się bardzo szybko, czym zyskała sobie moje uznanie. Jednakże dalej wszystko zwalnia, jak maratończyk, który rozpoczął swój bieg pędząc jak wiatr, a zakończył go z przeciętnym jak na niego wynikiem.
Co do błędów, trochę ich jest, ale to dla tego, że niektóre rozdziały są jeszcze przed korektą. Nie chcę się na ten temat zbytnio rozwodzić, ponieważ myślę, że autorka zdaje sobie sprawę z ich obecności, a dla zainteresowanych, chodzi mi o interpunkcję i powtórzenia, bo to te rodzaje błędów najliczniej występują w tym dziele . Jedyne co mogę zrobić, to zachęcić i poprosić, aby zostały one poprawione.
Podsumowując, opowieść ma naprawdę spory potencjał. Liczę, że zostanie on wykorzystany. Uważam, że jest godna polecenia. Jeśli ktoś szuka czegoś, co dostarczy mu wrażeń, a jednocześnie czegoś szybkiego, powinien zajrzeć do tej książki.
Moja ocena: 7/10
CZYTASZ
Wilczym Okiem | Recenzje | zamknięte
RandomCześć Wattpadowiczu! Potrzebujesz pomocy? Nasi recenzenci, zwarci i gotowi wystrzelą jak z procy, Aby dopomóc wilczkowi! Wskażemy błędy, plusy i minusy Twego opowiadania Bez zbędnego gadania. Nasza ocena - subiektywna i asertywna, lecz także Jesteś...