corbeaublanc_

298 18 3
                                    

Cześć/dzień dobry! Z tej strony @corbeaublanc_ i mam przyjemność przedstawić się Wam jako recenzentka. Wywiązuję się z obowiązków dość szybko, w moją pracę wkładam 100% energii i umiejętności, które posiadam. Nie jestem profesjonalistką, ale zrobię wszystko, aby moja recenzja Ci się spodobała :) Mogę zagwarantować, że każda moja praca będzie miała w sobie ocenę od okładki, przez treść, aż po samo zakończenie.

GATUNKI LITERACKIE, KTÓRE MNIE INTERESUJĄ

Thriller, Horror (tylko w wersji pisemnej), Paranormalne, Tajemnica, Kryminał - te gatunki mają specjalne miejsce w moim sercu, więc przyjmę je z bananem na twarzy. Ubóstwiam dreszcz emocji, nutkę tajemnicy i niezdrowy postrach.

Akcja, Przygodowe - lubię wyobrażać sobie miejsca, w których dzieje się dana sytuacja, a te gatunki są do tego po prostu stworzone. Fajnie jest też poczuć nutkę euforii ;)

Historyczne - w tej sprawie niestety tylko mogę się zająć mitologią grecką i mitologią rzymską, bo lubię te starodawne klimaty.

Fantasy, Science-fiction - ostatnio znów zainteresowałam się tymi gatunkami dzięki książce „SCINCILLA", więc tu też mogę zaoferować swoją pomoc.

GATUNKI LITERACKIE, KTÓRYCH UNIKAM

Romans - taki typowy, klasyczny, monotonny. Nie lubię, więc tu raczej nie warto na mnie liczyć. Chyba że ten romans będzie wplątany w jakąś czarną akcję z jakiegoś Kryminału/Thrillera - wtedy biorę!

Duchowe, Klasyka, Literatura faktu, Historyczne (pomijając te, które podałam powyżej) - tych unikam już totalnie, więc proszę nie :(

Fanfiction - nie jestem w żadnym fandomie prócz #słowackiewicz, więc mogę przyjąć tylko ten ewentualnie.

***

To tyle, mam nadzieję, że wszystko jest przejrzyście. Kolejka jest oczywiście otwarta!

Trzymajcie się,
@corbeaublanc_



Wilczym Okiem | Recenzje | zamknięteOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz