57. Jess_xyz - "Serafin"

72 9 4
                                    

Recenzja napisana przez:
Lira2232

Autor:
Jess_xyz

Tytuł książki:
"Serafin"

Gatunek:
Fantastyczne

Książka opowiada fragment historii Anioła Śmierci, który nazywał się  Samael. Był on – jak ujawnia tytuł – istotą będącą bardzo blisko Boga.

Na początku zajmę się minusami. Ku mojemu zdziwieniu jest ich bardzo mało, ponieważ tylko dwa.
1. Autorka nie odmieniała często wyrazów przez osoby co naprawdę czasami było nie do wytrzymania.
2. Tak, jak w większości opowiadań  zdarzają się problemy z ortografią. Nie tak duże, ale jednak są. 

Wreszcie przejdę do mojej ulubionej części, czyli komplementów jakimi mogę obdarzyć tę historię. Tych akurat jest bardzo dużo.
1. Można się bardzo zdziwić. Pomimo iż jest to książka religijna, to czym mnie bardzo zaskoczyła, nie jest nudna. Akcja rozwija się w dość szybkim tempie i raczej nie da się przy niej zanudzić.
2. W opowiadaniu występują cytaty z Biblii oraz innych książek, które wprowadzają w temat rozdziału.
3. Mimo, że są w książce postaci z Biblii są one tak jakby ,,inne” od dobrze nam znanych. Anioły powinny być wzorcami, a demony zepsutymi do szpiku kości zdrajców. Czy aby na pewno wszystkie anioły są takie idealne? Czy demon zwraca uwagę na starych, ale jednak przyjaciół? Odpowiedź na te pytania dostaniecie czytając tę oto książkę!

Książka bardzo przypadła mi do gustu i myślę, że nie tylko mi. Moim zdaniem oceniłabym ją na mocne 9/10!

Wilczym Okiem | Recenzje | zamknięteOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz