Recenzja pisana przez:
kajakajalajanalamanAutor:
killyourselfboiiTytuł:
"Daughter Of God"Gatunek:
FantastyczneAutorką "Daughter of God" jest killyourselfboii.
Jest to historia gatunku fantazy mająca, jak narazie, 7 rozdziałów nie licząc prologu i karty postaci.
Główna bohaterka to Laura, 18 letnia dziewczyna o czarnych włosach i szarych oczach, które według wielu kryją w sobie coś niepokojącego. Dziewczyna wychowywała się bez ojca, sama zdobywa pieniądze, wykonując różne zlecenia - kradzieże, porwania, a nawet zabójstwa to norma. Świat Laury wydaje się normalny, lecz to tylko pozory. W ukryciu żyją tu demony, mojry, cyklopy i wiele innych nadzwyczajnych stworzeń. Przyjaciółka nastolatki, Chrion, jest nimfą, a ona sama czarownicą, a przynajmniej tak myślała do teraz...
Dotychczas spokojne życie Laury zmieniło się w chwili odwiedzenia ją przez demona. To wtedy dowiaduje się, że jest ścigana przez samego Lucyfera, że posiada ogromną moc, o której nic wcześniej nie wiedziała i... że jest córką boga.
Dziewczyna, zmuszona do ucieczki, ale i pragnąca poznać odpowiedzi na nurtujące ją pytania wyjeżdża do Nshville. Jednak i tam spotykają ją kłopoty, w postaci Mathiasa, przystojnego, czarnowłosego Shinigami- boga śmierci. Laura nie do końca wie jak, ale uchodzi cało z ataku. Niestety to nie koniec przygód. W hotelu, w którym zatrzymuje się dziewczyna spotyka kolejną istotę chcącą ją pojmać...
na szczęście tym razem jest inaczej. Niespodziewany wspólnik, niebieskooki pół czarodziej, który tak jak, Laura pragnie pokonać Upadłego Anioła.
Co będzie dalej?
Czy dziewczynie uda się pokonać Pana Piekieł?
I jaki bóg jest ojcem Laury?
Według mnie, książka jest napisana poprawnie, bez dużych błędów. Rozdziały nie są ani za krótkie, ani za długie a historia jest napisana w fajny i ciekawy sposób. "Daughter of God" będzie szczególnie ciekawe dla wszystkich fanów mitologi, zarówno nordyckiej jak i japońskiej.
Mi osobiście książka się podobała i czekam na dalsze rozdziały.Pozdrawiamy!
— WATAHA
CZYTASZ
Wilczym Okiem | Recenzje | zamknięte
De TodoCześć Wattpadowiczu! Potrzebujesz pomocy? Nasi recenzenci, zwarci i gotowi wystrzelą jak z procy, Aby dopomóc wilczkowi! Wskażemy błędy, plusy i minusy Twego opowiadania Bez zbędnego gadania. Nasza ocena - subiektywna i asertywna, lecz także Jesteś...