Recenzja pisana przez:
_purple_universeAutor:
buziaki_kiciaTytuł:
"Waniliowe Niebo"Gatunek:
Tajemnica/thriller/romansDzień dobry, lub dobry wieczór!
Książka, która tym razem zostanie przeze mnie zrecenzowana to "Waniliowe Niebo".Tytuł niby niepozorny, ale tak naprawdę daje nam dużo przemyśleń lub refleksji.
Opowiadanie zaczyna się dość długim prologiem i opisaniem wydarzeń sprzed sześciu lat, kiedy to bohaterowie książki byli na wojnie w Afganistanie.
Zacznę może od rzeczy, które przykuły moją uwagę z tej negatywnej strony.A więc... nie było takich, a przynajmniej czytając ich nie zauważyłam.
Pisze całkiem szczerze, ponieważ książka jest napisana w moim ulubionym stylu przez co czytało mi się ją bardzo przyjemnie.
Każda akcja, ruch czy cokolwiek innego, jest opisane bardzo dokładnie, a to w książkach uwielbiam najbardziej.
Każdy z bohaterów ma swój własny charakter co również jest widoczne w rozdziałach.
Dodam też, że jeszcze nigdy nie spotkałam się z takim numerowaniem rozdziałów więc oryginalność jak najbardziej na plus.
Rozdziały są długie i jest ich dużo przez co książkę czyta się dość długo lecz opowiadanie jest wciągające, a swoim tematem jeszcze bardziej zachęca do czytania i odkrywania nowych rozdziałów, w których kryje się pewnie jeszcze więcej przygód bohaterów.Okładka jest bardzo delikatna jak na opowiadanie zaczynające się wojną, lecz raczej nie przyczepię się do tego, ponieważ dalsze części są już idealnie dopasowane.
Widać też, że jesteś bardzo obeznana z całą teorią pisania dialogów, ponieważ jest to dość skomplikowana sprawa. Ale niestety taki nasz ojczysty język.
Dialogi piszesz jak najbardziej poprawnie i wiesz kiedy dać dużą, a kiedy małą literę po wypowiedzi.Podsumowując:
Widzę, że pisząc książki wiesz co robisz i szczerze mówiąc widać po opowiadaniu, że jak najbardziej czujesz się w tym bynajmniej dobrze.
Wspominając już wcześniej interpunkcję i ortografię masz w małym paluszku, a poprawność językowa jest przez ciebie wyraźnie pochłonięta.Książka ma swój własny styl, nie do podrobienia, bez jakichkolwiek błędów i nawet gdybym chciała jakiś znaleźć to i tak bym go nie znalazła.
Opowiadanie oceniam na 10/10.
Ocena jak najbardziej zasłużona dlatego, że nieczęsto spotyka się tego rodzaju książki z tak bardzo rozwiniętym słownictwem.Dobrze, koniec mojego zbędnego gadania. Dziękuję bardzo za to, że miałam zaszczyt przeczytać tą książeczkę.
Powodzenia w dalszym pisaniu i czekam na więcej książek tego pokroju😊Pozdrawiam!
CZYTASZ
Wilczym Okiem | Recenzje | zamknięte
LosoweCześć Wattpadowiczu! Potrzebujesz pomocy? Nasi recenzenci, zwarci i gotowi wystrzelą jak z procy, Aby dopomóc wilczkowi! Wskażemy błędy, plusy i minusy Twego opowiadania Bez zbędnego gadania. Nasza ocena - subiektywna i asertywna, lecz także Jesteś...