95. TarenPL - "Nowe Życie w ciele siostry"

54 5 1
                                    

Autor : TarenPL

Recenzja napisana przez Luliczek

Tytuł : „Nowe Życie w ciele siostry"

Gatunek : Science-Fiction

Status : Zakończone

Chyba to już do przewidzenia, że jak Taren zgłasza do nas książkę, to ja robię recenzję :'D

A więc zacznijmy,

Na początek, tytuł książki. No cóż, sama piszę i wiem, że tytuły to ciężki kawałek chleba do zgryzienia, a szczególnie gdy chcesz być oryginalny, ale ten tytuł no cóż, przewidywalny, ale chwytliwy. Bynajmniej zgodny z treścią książki.

Cóż poradzić, po prostu świetna, tak jak wszystkie książki Tarena.

Jeżeli jesteście ciekawi, co sądzę o sposobie pisania Tarena, i tak dalej, no to tutaj już tego pisać nie będę, macie o ile się nie mylę 2 moje wcześniejsze recenzję plus jedną nie ode mnie.

Oczywiście, poziom ten sam, jak nie lepszy. Wspaniałe jest to, że mogę obserwować jak rozwijasz swoją jak sądzę po ilości opowiadań które piszesz - pasję.

Powiem szczerze, uwielbiam tego shota. Idealnie jest przedstawione tutaj jak człowiek potrafi zmienić postępowanie, gdy nie kieruje swoim własnym życiem, widzimy różne zmiany, ale również to jak zmienia się sposób postrzegania innych osób, gdy sami możemy przeżyć dzień w ich skórze.

Opowiadanie jest pisane z perspektywy tytułowego bohatera - Iana. Który ma „okazję" wziąć udział w eksperymencie firmy Hello New Horizons. W skrócie: staje się królikiem doświadczalnym w symulacji.

Wciela się w skórę swojej siostry którą sekretnie adorował całe życie. Poznaje jej życie i to jak jej ciało się zmieniło, że ma męża oraz gdzie pracuje.

Potem sprawy przybierają inny obrót i w ten sposób trafiamy do tego co tak naprawdę działo się z poprzednikami Iana. Więcej niestety ale zdradzić nie mogę, ale zaufajcie, warto przeczytać.

Pozdrawiam

Wilczym Okiem | Recenzje | zamknięteOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz