Recenzja napisana przez:
kajakajalajanalaman
Autor: JalaPL
Gatunek opowiadania: dla nastolatków
Status: w trakcie pisania, rozdziałów liczy 17Autorką "Przysięga: Złota Klatka" jest JalaPL. Jest przeznaczona głównie dla nastolatków, na tę chwilę książka zawiera 17 rozdziałów i prolog, ale jest w trakcie pisania.
Główną bohaterką jest America Evans, brązowowłosa dziewczyna o piwnych oczach. Ma problem z zapanowaniem nad swoimi emocjami czego skutkiem często są nieprzewidziane, a nawet niebezpieczne sytuacje. Mieszka w małej wiosce razem z rodzicami i dwójką rodzeństwa, Nel i Sophią, które są bliźniaczkami.
Oprócz nich America ma jeszcze straszego brata Josha. Niestety, po pewnej sytuacji ich ojciec wysłał go do wojska. Ojciec dziewczyny jest groźny i nie uznaje sprzeciwu. Nie wacha się uderzyć swojej żony, a nawet dzieci.
Ami żyje w kraju, którym włada król Aleksander. Władca ma syna, księcia Maxona - nieziemsko przystojnego (według wszystkich dziewczyn z królestwa) blondyna o błękitnych oczach i szerokich ramionach. Książę nie ma partnerki co jeszcze bardziej zachęca wszystkie zakochane w nim dziewczyny. Jednak odmiawia każdej z nich, co zawsze kończy się płaczem i kolejnym złamanym sercem.
Dotychczas spokojne życie Americi kończy się pewnego dnia, gdy podczas śniadania do jej domu przyszli żołnierze i zabrali ją, jak się okazało z rozkazu księcia Maxona do pięknego, królewskiego zamku. Dziewczyna jest zdezorientowana a zarazem wkurzona, bo razem z nią zabrali również jej brata i ojca. Gdy postanawia uciec z komnaty, w której ją zamknęli trafia do komnaty... samego księcia Maxona. Jednak to inna rzecz szokuje ją bardziej... tatuaż słońca na ramieniu Maxona, ten sam co w przepowiedni, ten sam, o którym mowa w przysiędze...
O jaką przewodnią chodzi?
Jaką przysięgę zlożyła America?
I jaki związek ma z tym wszystkich Maxon?Uważam, że opowiadanie "Przysiega: Złota Klatka" jest naprawdę dobrze napisane. Nie zauważyłam żadnych dużych błędów gramatycznych, historia została przedstawiona w ciekawy i logiczny sposób. W książce występują nagłe zwroty akcji dzięki czemu nie można się nudzić. Osobiście czekam na dalsze rozdziały.
Administratorka:
Na drugi raz prosiłabym o NIE KOPIOWANIE czyjejś twórczości. Opowiadanie jest strasznie podobne do wydanej książki Kiery Cass "Rywalki".Pozdrawiamy,
WATAHA
CZYTASZ
Wilczym Okiem | Recenzje | zamknięte
RastgeleCześć Wattpadowiczu! Potrzebujesz pomocy? Nasi recenzenci, zwarci i gotowi wystrzelą jak z procy, Aby dopomóc wilczkowi! Wskażemy błędy, plusy i minusy Twego opowiadania Bez zbędnego gadania. Nasza ocena - subiektywna i asertywna, lecz także Jesteś...