Eylül : ne?! Berke mi?
Serkan : tahmin etmesi zor değildi. O herifi hiç gözüm tutmamıştı zaten, Eylül'ü öylece bana bırakması olası bir şey değildi, arkasından böyle bir şey çıkacağı belliydi...
Ahmet : ayrıca siz tatildeyken evliliğiniz de haber oldu. Bazı magazin sayfalarında bu erken ve habersiz evliliğin sebebinin Eylül hanımın hamile olmasından kaynaklı olduğu da yazılmış...
Serkan : ah saçmalık!
Ahmet : ne yapalım?
Serkan: düğün haberini boşver ama şu iğrenç haber için dava açalım...
Eylül : ne? Hayır... hayır dava falan açmayalım, bak Serkan onun da durumu bizimkinden farksız, para için yapıyor tüm bunları, o bana zarar gelsin istemez
Serkan : öyle mi? O zaman neden sana hiçbir şey yazmadı? "Böyle bir haber yazdım ama özür dilerim, bunu sadece para için yaptım, anla beni" diye neden yazmadı? Neden aramadı? Bana onu savunma. Bu dava açılacak...
Eylül bütün gün Serkan'a surat yapmıştı. O haberi yapan Berke olsa dahi mutlaka bir açıklaması vardır diye düşündü. O Eylül'e bile bile zarar verecek bir şey yapmazdı. Berke iyiydi, temiz kalpliydi, Eylül'e bunu yapmış olamazdı...
Bile bile, sırf canını acıtmak için yapsa bile bunun için bir sebebi var mıydı? Uyduruk bir haber onun hayatını kaydırmaya, borca sokmaya değer miydi?
Eylül : bana evlenme teklif ettiğin gün basket atamayacağımı söylemiştin ve iddiasına var mısın demiştik ya? İddiaya girmiştik seninle...
Serkan : evet?
Eylül : ve üçte üç yaptığım için de ben kazanmıştım...
Serkan : evet, evet sen kazandın...
Eylül : karşılığında ne istersem yapacak mısın gerçekten?
Serkan : tabii ki.. bana ne istediğini söyle ve anında senin olsun...
Eylül : Berke'ye dava açmamanı istiyorum
Serkan : o olmaz işte...
Eylül : her şey demiştin
Serkan : böyle saçma bir şey isteme benden... o adam sana zarar vermek, seni üzmek için bile bile o haberi yaptı Eylül. Sebebi de onu değil, beni tercih etmen! Seni elde edemedi ilk fırsatta bana koştun diye kuduruyor şimdi. Ama pişmandır eminim, yılbaşı gecesine dönse sabahına yanına gelip sana anında nikah kıyardı...
Eylül : Serkan... öyle olsa dahi mutlaka bir açıklaması vardır
Serkan : bu kadar saf olma bücürük... ben her şeyi anlayabiliyorum...
Eylül : bücürük deme bana!
Serkan sustu... o beş para etmez herif yüzünden kavga mı ediyorlardı gerçekten? Hem de böyle güzel bir günde...
Eylül: Berke'ye dava açma Serkan lütfen...
Serkan : neden Eylül? Neden önemsiyorsun ki onu bu kadar? O seni düşünmeyip o haberi yaparken sen benimle evli olduğun halde neden hala onu önemsiyorsun?