Frigus en ik hebben de bedden tegen elkaar geschoven, maar toch worden we iedere morgen wakker aan de ene kant van het bed.
Zijn koelte is bijna een verslaving geworden, net zoals mijn warmte dat voor hem is.
En zoals beloofd, houdt hij me warm na de dagen van de volle maan.
Ik ga terug naar het zwembad zodat hij geen wonden meer oploopt, want dat zou ik mezelf nooit vergeven, al kan ik voelen dat hij zich schuldig voelt wanneer ik alleen ga, maar het is voor zijn eigen bestwil.
Nu liggen we in elkaar verstrengeld in bed.
Het is zaterdagochtend, wat betekent dat er geen enkele les plaats zal vinden.
We zouden eventueel naar huis kunnen gaan, maar Frigus wilt zijn familie zo min mogelijk zien en ik weet dat mijn ouders me zo min mogelijk willen zien.
'Ben je wakker?' vraag ik zachtjes wanneer Frigus zich een beetje in mijn aanrakingen verplaatst en kreunt.
'Ja,' zucht hij. 'Laat het alsjeblieft zaterdag zijn.'
'Het is ook zaterdag, liefje,' zeg ik zacht waardoor hij glimlacht, zijn ogen wel nog steeds gesloten.
'Gelukkig, want ik ga hier nog niet weg,' zegt hij en hij laat zijn been tussen dat van mij glijden, zijn knie onder mijn rechterbeen.
Zijn linkerarm trekt me een beetje dichterbij en zijn vingers glijden in het gleufje van mijn heupen.
Ik zucht zachtjes, probeer de volle maan niet op mijn huid te voelen.
'Gaat het?' vraagt Frigus zacht.
'Ja, het is bewolkt buiten en de gordijnen zijn nog dicht dus het lukt,' zeg ik waardoor hij glimlacht en me een kus op mijn blote borstkas geeft.
'Mooi,' zegt hij waarna hij zich een beetje rechter zet zodat hij een kus op mijn lippen kan geven, zijn mond aangenaam wanneer ik mijn tong tussen zijn lippen laat glijden.
Mijn vingers strijken zijn rug waardoor hij zichzelf dichter tegen me aanduwt, de huid van zijn borstkas tegen de mijne.
Frigus neemt mijn wang vast en kust me iets ruwer terug.
Met een snelle beweging trek ik hem op mijn schoot waar hij onze heupen tegen elkaar duwt en niet veel later ook onze borstkassen weer.
Zijn lippen zijn zacht en ik zuig erop zodat er een kreun zijn mond ontsnapt en het geluid door mijn lichaam vibreert.
Ik draai ons om zodat ik hem tegen het bed kan duwen, onze handen boven zijn hoofd wanneer ik zijn nek kus.
'Rubrem,' zucht hij van genot waardoor ik zijn handen loslaat om zijn borstkas extra veel aandacht te geven.
Hij verstrengeld zijn vingers met mijn donkerbruine haren waar hij zachtjes aan trekt en ik kreun zachtjes tegen zijn huid.
Ik kan het kippenvel op Frigus' huid voelen tegen mijn vingertoppen en lippen, maar op een klein gebied voelt zijn huid een beetje anders.
Het is een plaats iets boven zijn heup en als hij zijn broek niet zo uitdagend laag zou dragen, zou ik het niet gezien of gevoeld hebben.
'Wat is er?' vraagt hij en zijn ijzige ogen kijken vragend op me neer.
'Van waar is dit?' vraag ik en ik strijk over de kleine plek die de kenmerken van een lichte brandwonde heeft.
'O,' zegt hij en ik ga rechter zitten zodat ik hem beter kan aankijken. 'Het is van deze nacht.'
'Shit,' vloek ik.
'Hey, Rummy, het doet geen pijn, oké?' zegt Frigus en ik sluit mijn ogen wanneer ik zijn koele vingers in mijn hals en op mijn wangen voel.
JE LEEST
One shots bxb
Aktuelle LiteraturDit zijn allemaal korte verhaaltjes tussen twee jongens die de liefde samen ontdekken. Have a nice day! #1 short #3 boyxboy Begonnen: 17 maart 2020 Einde: 17 maart 2021