Vriendje, nee, vriendin

784 18 5
                                    

Ik heb een vriendin, denk ik als mijn buurjongen in de deuropening verschijnt om een kopje koffie te komen drinken omdat zijn ouders weer eens ruzie hebben.

Het is een soort gewoonte geworden. Ik weet nog alsof het gisteren was dat hij voor het eerst op de stoep stond.

Mijn ouders waren op zakenreis en het regende. Zijn haren waren doorweekt en zijn kleren waren kletsnat.

Wie weet hoelang hij buiten heeft staan wachten totdat hij eindelijk op de deurbel duwde en ik hem binnen nam voor een tas koffie.

Dat is ongeveer een maand geleden.

Toen ben ik er ook achter gekomen dat ik niet enkel op meisjes val.

'Kom binnen,' zeg ik en ik laat hem erlangs. Hij trekt zijn schoenen en jas uit en legt ze op zijn plaats.

'Zijn je ouders er weer niet?' vraagt hij.

'Nee,' zeg ik en ik volg hem met mijn ogen als hij naar de keuken loopt. Ik volg hem.

'Waar zijn ze deze keer?' vraagt hij en hij gaat op zijn vaste plaats zitten en ik begin aan de koffie.

'Duitsland,' zeg ik en ik draai me naar hem om.

Zijn blauwe ogen betoveren me keer op keer en ik moet moeite doen om het plukje bijna witte haar niet uit zijn ogen te gaan vegen.

Het koffiemachine biebt en ik pak de twee mokken eronder vandaan.

William heeft zelfs zijn eigen mok gekregen nadat hij hier voor de derde keer naar hier kwam. Ik had hem voor hem gekocht toen ik in de plaatselijke winkel was.

Hij glimlacht naar me en ik smelt een beetje. Ik wou dat ik hem kon kussen.

Ik heb een vriendin!

'Hoe is het met Lia?' vraagt William als we gewoon even in de stilte hebben gezeten, nippend aan onze koffie.

'Goed, denk ik. Ze is op vakantie met haar familie naar Turkije,' zeg ik. 'Dus ik hoor niet zoveel van haar.'

'Gaat het goed in jullie relatie?'

'Ik weet het niet. Ik voel me anders dan toen ik haar leerde kennen,' zeg ik.

William fronst.

'Ik dacht dat alles goed ging,' zegt hij.

Ik haal mijn schouders op.

Ik kan hem niet zeggen dat dat door hem komt.

===

Even later zitten we met een nieuw kop koffie in de zetel voor de tv.

William ligt op zijn rug aan de rechterkant en heeft zijn voeten over mijn benen in elkaar gekruist.

Ik ben al de hele tijd aan het doen alsof het me niks doet, maar mijn lichaam draait overuren en ik moet moeite doen om niet te blozen steeds als hij naar me kijkt.

'Jess,' zegt William plots en ik draai me naar hem om, weg van de tv.

'Ja,' zeg ik.

'Mag ik hier misschien blijven slapen? Mam reageert niet waardoor ik denk dat ze nog in hun ruzie zitten,' zegt hij.

Ik knik.

'Tuurlijk,' zeg ik. Hij glimlacht.

'Thanks, je bent echt een goede vriend, weet je dat?' zegt hij en ik knik langzaam.

'Is er iets?' vraagt hij vervolgens en ik kijk hem terug aan als ik hem voel bewegen.

Hij zit recht en trekt zijn voeten onder zich waardoor ik zijn warmte verlies.

'Ik zit gewoon nog in over Lia,' zeg ik.

'Is het mijn schuld? Moest ik er niet over beginnen?' vraagt hij.

Ik schud mijn hoofd en kijk naar mijn handen.

'Het is gewoon ...'

'Je bent op iemand ander verliefd?' vraagt hij en ik kijk op, verbaasd.

'Ja,' mompel ik zachtjes. Hij lacht.

'Ik ken het,' zegt hij en hij verteld verder wanneer ik frons. 'Ik had een vriendin, maar ik heb het met haar uitgemaakt omdat ik op iemand anders verliefd werd.'

'Bij jou is het waarschijnlijk niet zo ingewikkeld,' zeg ik en ik laat mijn hoofd in mijn nek rusten en kijk naar het plafond.

'Waarom?'

'Omdat dat van jou een meisje was,' zeg ik zacht en ik krijg een brok in mijn keel.

Wat zeg ik allemaal?

Het is wel waar!

'Zegt wie?' vraagt hij en ik draai mijn hoofd om hem aan te kijken.

Hij glimlacht, bekijkt mijn gezicht en blijft hangen bij mijn lippen.

Er trekt een schok door mijn lichaam helemaal tot in het puntje van mijn tenen en dan raken zijn lippen die van mij.

Zijn neus strijkt langs die van mij terwijl we nog eens kussen en ik smelt helemaal tegen hem aan.

Hij duwt me op mijn rug zodat hij boven me hangt en kust me opnieuw. Ik kan er alleen in meegaan en mijn handen zoeken een weg naar zijn lichaam.

Als ik zijn shirt omhoog probeer te trekken, kust hij mijn nek waardoor ik een kreun loslaat.

Ik trek het shirt helemaal over zijn hoofd en hij zet vlak daarna een zuigzoen.

'Betekend dit dat je mij ziet zitten?' vraagt hij hijgend in mijn nek en hij zet nog een kusje waardoor ik ril tot in mijn tenen.

'Ja,' zeg ik en mijn nagels zetten zich vast in zijn rug als hij me zachtjes in mijn nek bijt.

'Goed, want ik zie jou ook zitten,' zegt hij en ik heb niet eens doorgehad dat zijn handen aan de rand van mijn shirt zaten te frunniken totdat ik zijn warme handen voel.

Hij trekt het over mijn hoofd en kust zijn weg naar onder en dan terug naar boven.

'Ik heb hier zo lang op gewacht,' zegt hij tegen mijn lippen en ik kus hem en zoen hem.

Zijn handen frunniken ondertussen aan mijn broek en ik duw mijn lichaam tegen het zijne, zo graag wil ik hem, zijn lichaam en zijn liefde.

'Ik ook,' zeg ik.

Ik kreun als hij mijn broek naar beneden trekt en mijn onderbroek zichtbaar word.

We kussen, zoenen, tongen en ondertussen vliegen onze kleren door de ruimte.

'Ben je er klaar voor?' vraagt hij als hij mijn benen rond zijn middel heeft gehaakt en zo toegang heeft tot mijn lichaam.

Ik knik en onze lichamen versmelten zich met elkaar en o, wat voelt dit ontzettend goed.

===============================
Goed ... haha. Wel geen schitterend einde, ik pas het misschien later aan.
Laat zeker een reactie achter!
Gelukkig nieuwjaar alvast XD
Have a nice day!

One shots bxbWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu