Dit is nog niet het 100ste deel, ik heb enkele dingen veranderd zodat er één hoofdstuk als 100 staat zonder een volgend deel. Het leek me beter :) Hierdoor heb ik wel Getrouwd? even ofline moeten halen, maar die komt er terug op zodra de mega-update af is en er een deel twee van bestaat :)
===
Woensdag meteen na school stel ik Sevan aan Dina voor en gaan we samen naar haar thuis.
Het groepje neemt zijn vaste plaatsen in waardoor Sevan en ik langs een jongen genaamd Laut gaan zitten.
Sevan zet me tussen zijn benen en legt zijn hoofd op het mijne terwijl hij onze vingers verstrengeld.
Dina gaat voor de tv staan met twee dvd's in haar handen.
'Oké,' zegt ze. 'Ik heb de dvd van Call me by your name en van Brokeback mountain, maar op mijn Netflix staan ook nog Alex Strangelove en The half of it. En omdat we twee nieuwe leden hebben, mogen zij kiezen.'
Ik kijk naar Sevan op die me een kus op mijn voorhoofd geeft.
'Jij mag kiezen,' zegt hij zachtjes in mijn oor.
'Euhm, oké,' zeg ik. 'Ik heb alleen de films op Netflix niet gezien dus misschien ... Alex Strangelove?' vraag ik en Dina knikt.
'Geweldig,' zegt ze. 'Laut kan je even Netflix opzetten? Dan ga ik de hapjes halen.'
'Moeten we helpen?' vraag ik aan Dina, maar ze schudt haar hoofd en glimlacht.
'Ze staan al klaar,' zegt ze en daarna tegen de rest. 'De wc is om de hoek zoals jullie weten dus ga het liefst voor de film, maar binnen een uur houden we een pauze.'
'Moet jij nog naar de wc?' vraag ik aan Sevan die zijn hoofd schudt.
'Nee, ik lig hier veel te goed,' zegt hij zacht en ik lach.
'Ik ook,' zeg ik.
'Hebben jullie het al officieel gemaakt?' vraagt Laut vervolgens aan ons.
De rest is in een gesprek over wat ze van de film hebben gehoord. Het zijn veel goede dingen dus ik hoop dat hij ook leuk is.
'Euhm, nee,' zeg ik zacht.
'We gaan vrijdag wel op een date,' zegt Sevan. 'Vanaf dan is het wel officieel.'
'Oeh, wat gaan jullie doen?' vraagt hij en hij komt een beetje dichter zitten zodat hij ons beter kan horen.
'Dat is een verrassing voor Daley,' zegt Sevan en hij buigt naar Lauts oor toe en fluistert er iets in.
'O mijn God, dat is echt heel romantisch,' zegt hij en mijn wangen worden rood.
'Nu wil ik het ook weten,' zeg ik en ik ga iets rechter zitten en draai me een beetje naar hem toe.
'Je komt er vrijdag achter, baby,' zegt hij waardoor heel mijn lichaam bloost.
'B-baby?' vraag ik.
Als antwoord knipoogt hij.
'Goed,' onderbreekt Dina ons en ze geeft een bakje met chips aan het meisje aan de zijkant van de zetel. 'De film gaat zo beginnen dus zijn we er allemaal?'
Dina telt de hoofden en knikt vervolgens naar Laut voordat ze langs hem gaat zitten. Laut slaat een arm over haar heen waardoor ik glimlach.
===
Wanneer de eerste helft verstreken is, zet Laut de film op pauze en helpt hij Dina de bakjes met lekkers te vullen.
Ik werd een beetje slaperig van de film, niet omdat hij saai was of slecht, maar eigenlijk vooral omdat Sevan door mijn haar bleef strijken.
JE LEEST
One shots bxb
Aktuelle LiteraturDit zijn allemaal korte verhaaltjes tussen twee jongens die de liefde samen ontdekken. Have a nice day! #1 short #3 boyxboy Begonnen: 17 maart 2020 Einde: 17 maart 2021