Info: Damien en Dylen draaien al heel lang om elkaar heen, gaat het hun vandaag lukken om uit te zoeken wat ze willen of beter gezegd uit zoenen.
Karakters: kies maar hoe ze eruit zien en laat je fantasie gaan!!!
===
Het strand. Het zand onder je tenen. De frisse bries door je haren en de zee die voor even het enige geluid is wat je hoofd binnendringt.
Ik zou er willen wonen, maar voor nu is er op vakantie gaan ook goed.
'Zin om te zwemmen?' vraagt Damien en hij trekt me recht vanuit het strand.
Ik veeg het zand van mijn broek en hij neemt mijn hand vast en trekt me mee naar de zee.
'Ik heb geen zwembroek bij,' zeg ik als ik het water tegen mijn tenen voel.
'Ik ook niet,' zegt Damien en hij trekt zijn T-shirt over zijn hoofd. Ik staat even naar zijn borstkas voordat ik hetzelfde doe.
Ik zal het eerlijk toegeven. Er is al een tijdje iets gaande tussen Damien en mij.
We houden langer oogcontact, raken elkaar vaker aan dan voorheen en ik gebruik smoesjes om bij hem te kunnen zijn.
Het is begonnen sinds dat zijn vriendin het had uitgemaakt. We trokken meer naar elkaar toe en uiteindelijk kreeg ik deze gevoelens voor hem.
Ik denk dat hij ze ook heeft vermits we al een paar keer in een bijna-kus-situatie hebben gezeten, maar meestal onderbrak iemand ons moment.
We hebben nog niet echt gekust.
Vorige week heb ik besloten dat ik er voor wil gaan en heb ik dus met hem dit weekje zee afgesproken om hem mijn wereld te laten zien zodat ik ook een klein beetje van de zijne te zien krijg.
'Gaan we er helemaal voor?' onderbreekt Damien mijn gedachte en hij grijnst van oor tot oor.
'Hoe bedoel je?' vraag ik en hij haakt zijn vingers achter mijn onderbroek en doet een schijnbeweging om hem naar beneden te trekken.
Ik zet een stap achteruit in de hoop dat hij mijn blozende wangen niet ziet.
'Dat kunnen we toch niet doen,' fluister ik hem toe.
Hij haalt zijn schouders op.
'Waarom niet? Er is hier niemand om zes uur in de ochtend,' zegt hij en hij legt zijn vingers op zijn heupen.
Als hij zijn onderbroek naar beneden wilt trekken, houd ik hem tegen.
'Wat als iemand ons toch ziet?' zeg ik, maar vervolgens negeert Damien me gewoon en trekt zijn onderbroek naar beneden en gooit hem op de stapel van onze kleren.
Zijn lichaam is prachtig en het liefst zou ik ieder plekje willen kussen.
'Kom je?' roept hij over de golven heen en hij verdwijnt steeds verder het diepe in.
Aan de ene kant wil ik hem gewoon achtervolgen om zo dicht mogelijk bij hem te zijn.
Maar mijn verstand zegt dat dat geen goed idee is. Misschien ziet hij me niet op die manier en sta ik straks flink voor schut.
En zoals meestal als ik bij Damien in de buurt ben, wint mijn hart.
Ik trek mijn ondergoed uit zodat ik de wind tegen alle mogelijke plekken voel blazen en volg Damien uiteindelijk de zee in.
Al snel ben ik tot bij hem en we plagen elkaar wat door het water naar elkaar toe te gooien.
Damien ziet ook een kans om ons beide kopje onder te duwen en om een wedstrijdje te spelen dat hij uiteraard wint.
'Ik denk dat het bijna half negen is. Zullen we eruit gaan?' vraagt Damien na een tijdje en ik knik, maar niemand maakt aanstalten om weg te gaan.
'Ga jíj maar eerst,' zegt hij en hij wenkt me naar voren.
'Wat? Nee, ga jij maar,' zeg ik en we zwemmen dichter naar elkaar toe.
'Nee,' zegt hij.
'Waarom niet?' vraag ik.
'Omdat ik je schattige achterwerk wil bewonderen,' zegt hij zacht, maar hoorbaar.
En dan is het moment daar. Hij buigt zich langzaam naar me toe terwijl onze benen vaste grond blijven zoeken en elkaar een beetje raken.
Onze adem vermengt en zijn warmte reikt al tot bij mij.
Hij is zo dichtbij.
Zijn lippen zijn nog een paar millimeter van die van mij af en ik trek het niet langer meer.
Mijn hele lichaam schreeuwt dat ik hem moet zoenen en voor de eerste keer werken mijn hoofd en hart samen en ik kus hem.
Na zoveel maanden om elkaar heen draaien, is het moment eindelijk daar.
Zijn handen zoeken onder water een weg naar mijn huid en ik doe exact hetzelfde al moeten onze benen ons nog boven water houden.
Zijn lippen strelen de mijne en al snel verhit de kus en komen onze tongen erbij kijken.
Ik snak naar adem waardoor we bijna kopje onder gaan, maar Damien houdt me tegen en onze voeten vinden vaste grond.
We blijven kussen delen, zoenen geven en aanrakingen verzachten tot we uiteindelijk op het strand zijn aangespoeld en onze kleren aantrekken.
Helemaal doorweekt lopen we terug naar het appartementje, maar hij houdt wel mijn hand vast.
JE LEEST
One shots bxb
General FictionDit zijn allemaal korte verhaaltjes tussen twee jongens die de liefde samen ontdekken. Have a nice day! #1 short #3 boyxboy Begonnen: 17 maart 2020 Einde: 17 maart 2021