Omdat iedere one shot wel zo een hoofdstuk heeft en ik voor één keer lekker cliché wil doen. XD
Jullie mogen ook altijd dingen suggereren als het te saai wordt eh. Laat zeker ook namen achter want volgens mij zouden mensen denken dat ik een baby krijg als ze mijn zoekgeschiedenis zouden afgaan.
Have a nice day!==============================
O mijn hemel, ik kan niet geloven dat ik hem effectief naar een feestje heb kunnen meenemen, dat het me gelukt is met te zeggen dat hij me morgen mee naar de bibliotheek mag nemen en mag kiezen wat we de rest van de dag doen.
Het zit namelijk zo dat mijn beste vriend, Honoré of Hon, niet bepaald een feestganger is. Hij blijft liever thuis met een goed boek en wacht tot de liefde van zijn leven binnen komt wandelen terwijl ik actie onderneem, wat helaas nog niet echt geslaagd is.
'Tot hoelaat blijven we?' vraagt hij en hij kijkt een beetje rond met zijn armen over elkaar.
Hij lijkt hier ook totaal niet op zijn plaats met zijn haren netjes gekamd, zijn polo in zijn jeansbroek en die nette schoenen die naar bier gaan stinken.
'Wacht,' zeg ik en ik zet een stap dichterbij, haal zijn polo uit zijn broek en maak de bovenste twee knoopjes open.
Daarna haal ik zijn haar uit model en glimlach tevreden.
'Al veel beter,' zeg ik. 'Wat vroeg je?'
'Wanneer we doorgingen.'
'We zijn er net,' zeg ik.
'Je weet wat ik bedoel, M,' zegt hij.
'Wanneer wíj dronken zijn en goed gedanst hebben,' zeg ik en ik neem hem mee naar de keuken waar ik twee biertjes pak en geef de ene aan Hon.
Hij opent hem en ruikt eraan.
'Hoe kan je dit drinken?'
'Je leert het wel,' zeg ik.
'Je denkt toch niet dat ik me nog eens laat overhalen?' vraagt Hon met opgetrokken wenkbrauwen.
'De volgende keer moet ik je niet overhalen want dan smeek je me om te gaan,' zeg ik en ik neem een slokje van mijn eigen bier.
Daarna neem ik zijn hand vast en ga naar de dansvloer waar ik begin te dansen.
Hon staat er een beetje ongemakkelijk bij met zijn biertje waardoor ik glimlach en snel mijn biertje opdrink zodat ik zijn vrije hand neem zodat hij een beetje beweegt.
'Wil je de mijne ook?' vraagt hij, maar ik schud mijn hoofd.
Ik kan het niet maken om nu dronken te worden. Dan kan ik net zo goed met een meisje gaan zoenen.
'Nee,' zeg ik. 'Nu, dans een beetje. Wordt losser, je verdient rust.'
'Als ik rust wil, dan had ik een boek meegenomen,' zegt hij en hij trekt zijn wenkbrauwen op.
Ik neem zijn biertje over en geef het aan iemand willekeurig die zijn schouders ophaald en ervan drinkt.
Dan neem ik Hons handen vast, leg ze om mijn nek en leg mijn handen om zijn heupen zodat hij mijn bewegingen kan volgen.
Het lukt me, maar de onzekerheid is nog steeds in zijn ogen te zien waardoor ik met de mijne rol.
'Relax,' zeg ik.
'Dat gaat niet. Straks willen de meisjes je niet meer omdat ze denken dat je op jongens valt,' zegt hij.
'Maar we maken de jongens wel jaloers zodat zij jou willen,' zeg ik en ik neem zijn handen en draai een rondje.
JE LEEST
One shots bxb
General FictionDit zijn allemaal korte verhaaltjes tussen twee jongens die de liefde samen ontdekken. Have a nice day! #1 short #3 boyxboy Begonnen: 17 maart 2020 Einde: 17 maart 2021