Zijn lippen zo zacht als honing. Zijn handen raken me aan alsof ik ieder moment kan breken en misschien is dat ook zo.
Zijn adem blaast nieuw leven in me en ik vind het o zo geweldig.
Voor even vergeet ik wie ik ben, waar ik ben en met wie ik ben en of ik er ben.===
Zijn warmte verlaat mijn rug en hij duwt met zijn hand tegen mijn rug.
'Shit, ik heb zo een grote kater,' mompelt Aiden en ik draai me naar hem om. De hoofdpijn komt ook mij tegemoet en ik duw mijn hoofd in het kussen om het te laten ophouden.
'Ik ook,' kreun ik en ik leg mijn handen voor mijn ogen alsof ik de kater weg zou kunnen nemen.
'Ik ga een aspirientje halen, ook één?' vraagt hij en ik voel zijn lichaam helemaal van me weggaan.
'Ja,' zeg ik, haal mijn handen van mijn gezicht en volg zijn lichaam met mijn ogen.
Wat is er gisteren allemaal gebeurd?
Hoeveel heb ik gedronken?
Wanneer zijn we naar huis gegaan?
Heb ik een paar meisjes gekust?Al deze vragen bezorgen me nog meer koppijn en ik kreun en leg mijn hoofd onder mijn kussen. Mijn hoofd voelt aan alsof iemand er een baksteen op heeft laten vallen.
'Hier,' hoor ik plots Aidens stem zeggen en ik kom langzaam overeind. Hij glimlacht zwak naar me en houdt me een glas water en een aspirientje voor. Ik neem het dankbaar van hem aan terwijl hij terug op het bed gaat zitten.
'Van wie was het feestje zelfs?' vraagt hij.
'Geen idee,' zeg ik. 'Het enige wat ik nog weet is dat we verkleed waren in cowboys.'
Het was een Halloween feestje, het meest succesvolle en bekendste in de stad. Als je verkleed kwam, kreeg je korting bij het drinken en daar zeg ik nooit nee tegen.
'Zullen we anders gewoon een film opzetten? Misschien komt ons geheugen terug,' stelt Aiden voor en hij neemt zijn gsm erbij.
'Wat dacht je van de Hangover? Lekker toepasselijk,' lacht hij.
'Is goed,' zeg ik en hij opent Netflix en binnen enkele minuten begint de film.
===
In de helft van de film krijgt Aiden opeens duizenden berichtjes binnen van Liam, een vriend van ons beiden.
Liam: Is Jes nog bij je?
Ik (dus Aiden): Ja, we zijn een film aan het kijken.
Liam: Wat hebben jullie gisteren gedaan?
Ik; Hoe bedoel je?
Liam: Er zijn duizende filmpjes van!
Liam: En ze staan overal!
Ik: Waar heb je het over?Aiden en ik kijken elkaar bevreemd aan. Was gisteren zo slecht? Wat hebben we gedaan?
Liam: Video 🎥
Aiden opent het filmpje en speelt het af. Eerst zijn er een paar mensen zichtbaar van school, maar al snel komen Aiden en ik in beeld. We dansen wat en zomaar opeens beginnen we te zoenen. Aides handen zitten in mijn haar en mijn handen liggen op zijn achterwerk.
Onze adem stokt op hetzelfde moment als er wordt ingezoomd. Aiden zet het filmpje op pauze en springt van het bed af.
'Wat wás dat!'
'We zoenden,' zeg ik zacht.
'Dat kan toch niet! We zijn vrienden,' zegt hij en hij ijsbeert door de kamer heen. Ik staar naar mijn handen die in mijn schoot liggen en probeer te verwerken wat ik gezien heb.
Opeens schiet de droom die ik deze nacht had voor mijn ogen.
Zijn lippen zo zacht als honing.
Dat waren Aidens lippen.Zijn handen raken me aan alsof ik ieder moment kan breken.
Dat waren Aidens handen.Zijn adem blaast nieuw leven in me en ik vind het o zo geweldig.
Het was Aidens adem.Voor even vergeet ik wie ik ben, waar ik ben en met wie ik ben en of ik er ben.
Ik vond het leuk om Aiden te zoenen.Aidens gsm zoemt en hij grijpt hem en begint te typen.
'Wat doe je?' vraag ik en ik zwier mijn benen over de rand van het bed. Gelukkig is mijn hoofdpijn al weg, want dit had ik niet aangekund.
'Ik zeg dat het een misverstand was en we het voor een weddenschap moesten doen,' zegt hij en hij drukt op verzenden en gooit zijn gsm vlak langs me op bed.
Hij gaat op zijn bureaustoel zitten en voor even staren we elkaar alleen maar aan.
'Misschien was het geen misverstand,' zeg ik.
'Hoe bedoel je?' vraagt hij.
'Misschien wouden we elkaar zoenen.'
Het blijft even stil en ik sta recht. Zijn ogen volgen me naar zijn bureaustoel en ik ga onhandig op zijn schoot zitten.
'Wat doe je?'
'Kijken of het een misverstand was.'
Onze adem vermengt met elkaar en onze neuzen strijken langs elkaar heen. Zijn huid voelt zacht en ik weet heel goed wie het initiatief genomen heeft om te beginnen met zoenen.
Mijn lippen strijken langs de zijne terwijl hij me dichterbij trekt en mijn lichaam ontdekt. Zijn handen wrijven over mijn naakte borstkas en glijden langs de elastiek van mijn pyjamabroek.
Mijn handen gaan van zijn kaak, naar zijn haarlijn tot in zijn haren. Ze zijn zacht, net zoals zijn lippen die ik opnieuw kus.
Hij kust me terug en het moment is betoverend, langzaam en eerlijk. We kussen elkaar, leren elkaar liefhebben en al snel kust Aiden me ruiger.
Zijn lippen zijn mijn mond voor even beu en hij kust mijn nek, zuigt en laat zuigzoenen achter. De kreunen die ik onderdrukt had, rollen stilaan over mijn lippen.
Aiden beweegt een beetje en trekt me vervolgens mee naar het bed waar hij me ruw opgooit.
'Het is geen misverstand,' zeg ik buitenadem.
'Maar dat moet de buitenwereld nog niet weten,' zegt hij tegen mijn borstkas en hij kust zijn weg naar beneden.
Hij heeft gelijk, dat moet de buitenwereld nog niet weten.
JE LEEST
One shots bxb
General FictionDit zijn allemaal korte verhaaltjes tussen twee jongens die de liefde samen ontdekken. Have a nice day! #1 short #3 boyxboy Begonnen: 17 maart 2020 Einde: 17 maart 2021