'Wat doe jij hier?' vraag ik met verbaasde ogen als Oscar aan de deur staat en ik hem naar binnen trek.
Ik kijk of iemand hem gezien heeft, maar niemand let op ons.
Vervolgens doe ik de deur dicht en draai me naar de prins om.
'Je weet dat je niet buiten mag komen,' zeg ik.
'Weet ik, maar ik wou je zien,' zegt hij en hij neemt mijn middel vast waarna hij een zachte kus in mijn nek geeft.
'Ozzy,' murmel ik en hij kust me iets hoger waardoor de haartjes op mijn armen en mijn nek overeind gaan staan.
Het is een paar weken geleden dat hij me voor het eerst gekust heeft en nu leent hij me de hele tijd op het werk.
Mijn baas laat het toe omdat hij de prins is en daar maakt hij dan ook zeker gebruik van.
Oscar weet dat ik om twaalf uur mijn pauze neem en meestal komt hij vlak daarna opdagen om te zeggen dat ik langer pauze heb.
Meestal zoenen we dan in zijn kamer, maar we hebben ook al in de kleedkamers gekust omdat ik er om zes uur in de ochtend moest zijn en hij om zes uur moest opstaan voor één of andere uitstap.
Soms kust hij me in de gang, maar dan ga ik er niet lang in mee omdat ik niet wil dat we betrapt worden.
Ik voel me ook veel meer op mijn gemak bij hem waardoor ik zijn bijnaam steeds vaker gebruik.
'Is je moeder thuis?' vraagt hij als hij een kleine kus op mijn lippen plaatst.
'Nee, ze helpt papa vandaag op de markt,' zeg ik en hij kust me opnieuw waardoor mijn hoofd begint te draaien.
'Mm,' zegt hij en zijn handen glijden onder mijn shirt waardoor ik mijn rug krom van genot. 'Moet je soms helpen?'
'Soms,' zeg ik en zijn vingers glijden soepel over mijn koude huid, verwarmen mij en mijn binnenste. 'Vooral zaterdagen. Soms woensdagen.'
'Mm,' zegt Oscar.
Hij duwt me een beetje meer tegen de muur zodat onze lichamen overal waar mogelijk is, kunnen raken.
'Weet je waar ik al de hele dag aan denk?' vraagt hij vervolgens en ik schud mijn hoofd waarbij zijn lippen langs mijn wang strijken.
'Nee,' zeg ik zacht.
'Aan jouw appeltaart,' zegt hij waarna hij me loslaat en verder het huis in wandelt.
Mijn hart bonkt hard tegen mijn ribben omdat ik bijna zeker wist dat hij mijn shirt zou uittrekken.
'Eli?' vraagt hij en ik zucht voordat ik naar de keuken ga.
Hij kijkt me lipbijtend aan waardoor ik bijna over mijn voeten struikel, maar ik weet mezelf nog te redden.
'Dus je bent gekomen voor appeltaart?' vraag ik met een geamuseerde ondertoon in mijn stem.
'Natuurlijk niet,' zegt hij met een grijns. 'Ik miste je. En je appeltaart.'
Ik lach zachtjes, dat doe ik nu wel vaker in zijn bijzijn en neem een paar ingrediënten.
'Je hebt geluk dat papa niet alle appels heeft meegenomen,' zeg ik en ik snij ze in perfecte stukjes.
===
Niet veel later is de taart klaar en zitten we in mijn kamer. Oscar heeft me de zijne laten zien dus ik vond het eerlijk als ik hetzelfde deed.
Ik neem een iets groter stukje dan de vorige keer omdat ik deze keer genoeg suiker aan het gebakje heb toegevoegd en het dus perfect smaakt.
'O mijn God, deze is nog lekkerder dan de vorige,' zegt hij en ik glimlach.
'Er zit deze keer genoeg suiker in,' zeg ik.
'O hemeltje. Dit is zo lekker,' zucht hij en hij eet het stukje heel snel op en neemt zelfs nog een tweede.
'Ozzy,' zeg ik dan en hij kijkt naar me op met zijn bubbelbad ogen. 'Wat gebeurt er eigenlijk wanneer je ouders weten dat je niet in het kasteel zit?'
'Dan krijg ik volgens mij wel even geen appeltaart meer,' zegt hij. 'Ik denk dat ze me een soort wachter geven die me bewaakt.'
'O,' zeg ik en ik knipper een paar keer met mijn ogen. 'Is dat niet een beetje ... extreem?'
'Jawel, dan heb ik een persoonlijke babysitter,' zegt hij schouderophalend waardoor ik zachtjes lach.
'Dan moet je wel heel subtiel het paleis in- en uitglippen,' zeg ik.
'Tuurlijk. Als ik jou als prijs krijg,' zegt hij en ik lach terwijl ik me achterover op mijn eenpersoonsbed laat vallen.
'Je moet iets beter in flirten worden, príns,' zeg ik en hij trekt een wenkbrauw op terwijl hij langs me komt liggen, ik een beetje naar de zijkant opschuif.
'Je viel toch voor mijn charmes?' vraagt hij en ik kijk verlegen weg.
'Het zijn je ogen,' zeg ik en ik kijk terug naar hem op, zijn bubbels spetteren van amusement.
'O ja?'
'Ja,' zeg ik. 'Ze lijken op een bubbelbad, een heel warm bubbelbad.'
Hij lacht zachtjes, steunt op een elleboog en kijkt me aan.
'En dan zeg je dat ik beter moet flirten?' vraagt hij en ik ga een beetje rechter zitten zodat ik mijn armen rond zijn nek kan leggen en hem over me heen trek
'Ja,' zeg ik en ik kus hem.
Zijn lippen zacht en bitterzoet, de appeltaart valt nog een beetje te proeven en ik smelt helemaal tegen zijn lichaam aan.
Hij zuigt op mijn onderlip waardoor ik mijn borstkas tegen de zijne aanduw van genot.
Alles voelt zo surrealistisch dat ik bang ben om wakker te worden.
===
De volgende dag stormt Oscar bijna de keuken binnen waardoor de helft van het personeel zich rot schrikt.
'Je hebt het hen verteld?' vraagt hij verbluft als hij me met een ruwe duw omdraait.
'Wat tegen wie verteld?' vraag ik verward.
'Dat ik uit het kasteel ben geweest! Nu heb ik een babysitter,' zegt hij en hij knikt naar de deur waar er een donkere man met gekruiste armen staan.
'Ozzy -
'Prins Oscar,' verbetert hij me waardoor ik hem een paar seconden lang gewoon aanstaar.
'Ik heb niks gezegd, prins Oscar,' zeg ik vervolgens zacht en ik sla mijn ogen neer.
'Je was de enige die het weet, Eligius,' zegt hij en ik krimp compleet in elkaar.
'Ozz- prins Oscar, ik heb niks tegen de koningin en koning gezegd,' zeg ik waarna ik zachter verder ga. 'Ik doe dat niet bij de mensen ik leuk vind.'
'Je was de enige die het wist.'
'Dat betekend niet dat ik het was. Misschien heeft iemand je gezien.'
'Niemand heeft me gezien.'
'Maar het ka-
'Lieg alsjeblieft niet tegen me,' zegt hij en ik kijk naar hem op, verward, gekwetst.
'Dat doe ik niet -
'Was het daarop ook dat je ex het had uitgemaakt? Omdat je een leugenaar bent?' vraagt hij en mijn ogen zijn gigantisch.
Voor even vergeet ik dat hij mijn prins is, dat we in een overvolle keuken staan en we een soort van relatie hadden.
'Ik heb het uitgemaakt omdat ik geen seks wou en hij me anders verkracht had,' zeg ik waarna ik op mijn kaken bijt.
Hij opent zijn mond, maar klapt hem weer dicht, lijkt even iets te willen zeggen, maar vervolgens laten een paar andere woorden zijn mond.
'Je bent ontslagen,' zegt hij en ik kijk hem recht aan.
'Prima,' zeg ik en met een ruwe duw tegen zijn schouder, been ik de keuken uit.
===============================
Jullie wouden een deel twee ;)
Have a nice day!
JE LEEST
One shots bxb
General FictionDit zijn allemaal korte verhaaltjes tussen twee jongens die de liefde samen ontdekken. Have a nice day! #1 short #3 boyxboy Begonnen: 17 maart 2020 Einde: 17 maart 2021