Mijn beste vriend en ik hebben maanden gespaard voor deze ontmoeting met de beroemde rockster Ginis van de band Fifth Ignis.
Ze zijn net terug van een tour, maar blijkbaar zat er nog een verassing aan te komen voor de fans.
Dit concert wordt live uitgezonden omdat er sprake is van een nieuw album dat ze gaan uitbrengen aan het einde van het concert.
Het zijn ook artiesten van eigen bodem en ik ben er meer dan gelukkig door.
Stel nu dat ik dit concert online moest zien of naar de andere kant de wereld moest reizen om hen te zien.
'O mijn God,' zucht ik en ik neem de arm van mijn beste vriend vast wanneer we dichter naar de band toegetrokken worden wanneer de rij doorschuift. 'Ik kan niet geloven dat we hen echt gaan ontmoeten!'
'Ik ook niet, Lux, ik ook niet,' zegt Maxime die een strakke, zwarte jeans draagt met daarbovenop het shirt van zijn eerste concert van Fifth Ignis.
Door hem ben ik eigenlijk naar de band gaan luisteren. We zaten in de auto op weg naar de zee samen met Maxime's broer toen de band opstond.
Ik heb ze meteen opgezocht en natuurlijk moest ik ze wel blijven luisteren nadat ik één blik op de zanger worp.
Ginis is extreem aantrekkelijk.
En hij was misschien ook mijn eerste jongenscrush die ik ooit gehad heb.
Nu, na drie jaar, drie vriendjes en drie keer terug een beetje verliefd worden op Ginis nadat zijn muziek me door mijn verdriet heeft geholpen, ga ik hem eindelijk ontmoeten!
We zetten nog een stapje naar voren en ik neem de cd in mijn handen steviger vast die ze kunnen signeren.
Mijn zwartgelakte nagels klemmen er nog steviger in wanneer er weer een paar mensen weg gaan.
Nu zijn we de volgende.
De drummer en de gitariste nemen een selfie met de volgende twee mensen en ik voel mijn hart bijna ontploffen wanneer ze gedag zeggen.
'Hey,' zegt Elina, de gitariste vervolgens tegen ons en ik voel Maxime's hand de mijne grijpen.
'Hey,' ademt mijn beste vriend uit en ik lach zachtjes.
Elina lacht en bloost zelfs een beetje, maar mijn aandacht wordt afgeleid door Ginis die er weer ontzettend aantrekkelijk uitziet.
'Volgens mij zijn we El kwijt,' zegt hij met een geamuseerde glimlach tegen zijn drummer, Arly.
'Ik denk het ook,' zegt hij waarna hij zich naar ons omdraait. 'Wat zijn jullie namen?'
'Ik ben Lux,' zeg ik en ik kijk van de drummer naar de zanger die zijn ogen ook op mij gericht heeft.
'Maxime,' zegt mijn beste vriend en hij glimlacht naar Elina waardoor ik lachend mijn ogen rol.
'Pas op, je hebt daar een beetje kwijl hangen,' zeg ik grappend waardoor Maxime me met grote ogen aankijkt.
'Dus, wat kunnen we voor jullie betekenen?' vraagt Arly vervolgens en ik geef meteen mijn cd aan Ginis.
'Willen jullie hem handtekenen?' vraag ik, maar ik vang alleen maar Ginis' ogen waardoor ik lijk weg te zweven.
'Tuurlijk,' zegt hij en met een snelle beweging staat zijn handtekening op het cd-hoesje.
Hij geeft het door aan zijn drummer en vervolgens aan Elina. Ze zetten er allebei hun handtekening op en ik kijk er met grote ogen naar.
Ginis heeft zelfs een hartje op de i gezet waardoor ik blozend naar hem opkijk.
Hij knipoogt en ik voel mijn hart sneller kloppen.
JE LEEST
One shots bxb
General FictionDit zijn allemaal korte verhaaltjes tussen twee jongens die de liefde samen ontdekken. Have a nice day! #1 short #3 boyxboy Begonnen: 17 maart 2020 Einde: 17 maart 2021