Samen III

337 13 29
                                    

'Hey, is dat niet die jongen waarmee je seks hebt gehad?' vraagt Otto opeens als we door het park wandelen op weg naar de ontmoeting met Thibbe, alleen weten mijn beste vrienden dat nog niet.

'Ah ja,' zegt Mitch en ik glimlach klein als ik dichter naar mijn vriendje toestap.

Thibbe ziet ons staan en komt van het bankje af met één van zijn schattige glimlachjes.

'Wat doe je?' vraagt Otto.

'Er is een rede waarom we naar het park gingen,' zeg ik en ik sla een arm om Thibbe's middel waardoor hij bloost. 'Thibbe en ik zijn al drie maanden een koppel.'

Mijn twee vrienden kijken me lang aan waardoor Thibbe zenuwachtig naar mij kijkt, in de hoop dat ik de stilte ga doorbreken, maar Mitch is me voor.

'Dus jullie hebben dagelijks seks?' vraagt hij waardoor Thibbe verstijfd.

'Jeetje, Mitch, kun je ook aan iets anders denken?' vraag ik. 'We hebben nog geen seks.'

'Wat? Waarom niet?' vraagt Otto. 'De vorige keer deed je het al na een maand!'

'Dat is niet waar, dat was Mitch,' zeg ik. 'Thibbe en ik doen het langzaam aan. We willen elkaar gewoon eerst leren kennen.'

'Maar jullie hebben wel al iets seksueel gedaan?' vraagt Otto waardoor ik mijn ogen weer rol.

'Ja, nu goed?' vraag ik waardoor mijn twee vrienden eerst naar elkaar grijnzen voordat ze die grijns naar mij verplaatsen. 'Kunnen we het nu over iets anders hebben?'

'Prima,' zegt Mitch met tegenzin, maar hij gaat wel gewoon verder en vraagt Thibbe naar zijn hobby's en interesses zoals een goede beste vriend.

Ook Otto vraagt wat over onze relatie en hoe die eigenlijk tot stand is gekomen nadat we bijna vijf  maanden geleden zogezegd seks hebben gehad.

Natuurlijk ga ik hen nu niet vertellen dat Thibbe nog maagd is, misschien doe ik dat wel nooit.

===

Uiteindelijk nemen Thibbe en ik afscheid van mijn twee beste vrienden die naar hun vriendinnen gaan.

Daarom heb ik ook deze dag gekozen omdat ik weet dat ze zaterdagnamiddag bijna altijd een etentje hebben.

Hun vriendinnen zijn namelijk twee zussen dus mijn twee beste vrienden moeten er allebei bij zijn.

Mitch en Otto hebben zelfs eens geprobeerd om me aan de neef van de meisjes te koppelen, maar dat is niet gelukt.

We hadden niet eens gekust op de zogezegde date en ik had me er totaal niet naar mijn zin.

Ik vond het best vervelend dat ik hem moest afwijzen toen hij me op een tweede date vroeg, maar nog zo een saaie date zou ik niet aankunnen.

Ik ben blij dat ik Thibbe nu heb.

We zijn nog een paar keer op date gegaan zoals iets gaan eten in een chique restaurant of naar de film.

We zijn zelfs samen naar de bibliotheek gegaan omdat Thibbe daar graag studeert en natuurlijk kon ik geen nee zeggen tegen zijn schattig gezichtje.

Ik kon het dan ook niet laten om hem even te zoenen tussen de tienerboeken toen er niemand keek.

Het leverde vooral warme wangen van mijn vriendje op waarna hij zich enorm slecht kon concentreren en we uiteindelijk naar mijn thuis zijn gegaan waar we elkaar verwend hebben.

Nu zijn we op weg naar zijn thuis omdat zijn ouders weer weg zijn en het gemakkelijker is om elkaar affectie te tonen wanneer er niemand is, al houdt me dat niet altijd tegen om Thibbe te zoenen.

One shots bxbWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu