'Oké,' zeg ik en zijn donker bruine ogen kijken me zo intens aan dat ik mijn blik móét afwenden.
'Wat?' vraagt hij.
'Ik zei oké,' zeg ik en ik neem een paar stappen van hem af zodat ik uit het raam kan kijken, maar mijn ogen smeken bijna om de zijne.
'Dat kun je niet doen,' zegt hij en ik draai me naar hem om, vind zijn ogen en zucht.
'Het is niet zo dat we samen waren. Je hebt het volste recht om iemand te zoenen,' zeg ik.
'Ik heb hem niet gezoend, Mace. Ik heb hem gepíjpt,' zegt hij.
'Oké,' zeg ik opnieuw, nog steeds kalm. 'Nogmaals, we zijn niet écht samen.'
'Hoor je jezelf wel, Mace?' vraagt hij en ik kijk hem niet begrijpend aan. 'We gingen op dates, zoenden constant, lachten samen, voelden wanneer onze ouders er niet waren, woonden praktisch gezien bij elkaar en dan zeg jij dat we geen relatie hadden?'
'We hebben elkaar nooit gevraagd,' zeg ik.
'Mace,' zegt hij. 'Jeetje. Ik snap niet hoe je niet kwáád kunt zijn?'
'Wat wil je dan dat ik doe?' vraag ik. 'Hysterisch dingen naar je ga gooien? Je weet dat ik niet zo ben.'
'Ja, Mace, dat wéét ik, maar kun je op zijn minst zeggen wat je erover dénkt? Het kan niet zijn dat je niet boos bent,' zegt hij en ik haal mijn schouders op en kijk terug uit het raam.
Lang heb ik echter niet de tijd want Aldain neemt mijn schouders vast en kijkt me verloren aan, maar ik weet zeker dat hij mijn ogen niet kan lezen, niet door me heen ziet, niet deze keer.
'Mace, alsjeblieft. Dóé iets. Gooi dingen naar me, zeg wat je van denkt, schreeuw tegen me, iets,' zegt hij, bijna smekend.
'Je wilt dat ik tegen je schreeuw?' vraag ik en ik trek zijn handen van mijn schouders en zet een stap van hem weg zodat ik bijna tegen de muur sta. 'Je wilt weten wat ik denk?'
'Ja,' zegt hij. 'Schreeuw tegen me, Mace, doe het.'
'Zodat je weet wat ik denk?'
'Ja, kom op, Mace.'
'Zal ik dat dan eens doen? Mm? Ik denk dat je een klootzak bent, Aldain, dat je geen ene reet interesseert over hoe ik me voel. Dat je wilt dat ik tegen je schreeuw zodat ik me goed voel en we door kunnen gaan met onze dates en onze glimlachen,' zeg ik en ik voel mijn bloed koken.
'Ja,' zegt hij en dat maakt alles nog zo veel erger.
Mijn ademhaling versnelt en ik zet een stap dichter zodat mijn adem bijna tegen zijn huid komt.
'Ik denk dat je een fuckboy bent, Aldain. Dat dit niet de eerste keer is dat je iemand anders pijpt, dat je geen gevoelens voor me hebt want waarom heb je me anders nog niet gevraagd? We weten allebei dat ík degene ben die de bottem zou zijn dus dan moet de top toch verkering vragen? Mm?'
'Ja?'
'Já,' zeg ik, roep ik, schreeuw ik. 'Ja, dat denk ik en weet je wat? Ik denk dat jij dat ook denkt en hoe langer je het uitstelt, hoe langer je met andere mensen naar bed kunt. En dat is niet de enige rede, Aldain, weet je de andere rede?'
'Nee, vertel het eens.'
'Je bent bang. Je wilt je niet koppelen en daarom vraag je het me niet. Je durft niet,' roep ik en nu kookt alles, mijn emmer is vol.
Ik ben al zó lang aan het wachten op die vraag en dan flikt hij me dit?
'Wanneer wou je het afbreken, eh? Wanneer ik seks met je wou? Wanneer we hadden geneukt? Dan? Zodat je, wanneer ik sliep, kon wegglippen en uit mijn leven kon verdwijnen? Maar dan had ik je opgezocht, Aldain, en dan had ik je kapot gemaakt,' zeg ik en ik zet een kleine stap dichterbij en geef net genoeg kracht om hem een duw te geven.
'Wat had je dan gedaan, Mace?'
'Dan had ik je waardigheid afgenomen en gezegd dat je op jongens, mánnen valt zodat al je vrienden hun rug naar je toekeren en steeds wanneer je iemand tegen komt, denk je aan mij,' zeg ik en ik duw hem opnieuw, zodat hij bijna tegen mijn kast valt, maar hij weet zich nog te redden.
'Kom op, Mace. Is dat alles wat je hebt?'
Mijn ogen spuwen vuur met die woorden en ik bijt op mijn tong om het niet uit te schreeuwen van frustratie.
'Klootzak,' sis ik. 'Als je me toch alleen komt uitdagen, waarom ben je dan gekomen? De "relatie" die we hadden, heb je weggegooid net zoals de rest van je leven! Met wie heb je het gedaan?'
'Dat doet er niet toe.'
'Doet er niet toe?! Je durft dat te zeggen? We hebben verdomme een soort van relatie en je zegt dat het er niet toe doet? Dus het doet er ook niet toe dat wij hebben gezoend? Dat wij elkaar hebben gepijpt? Dat wij seks willen hebben? Dat ík een relatie wil? Dat ík je leuk vind? Doet dat er ook niet toe, Aldain? Verdomme!'
De tranen duwen nu ook tegen mijn ogen en mijn blik wordt troebel hoe hard ik ook probeer.
'Ik wil dat je nu weggaat,' zeg ik met een kleine stem.
'Nee.'
'Wat?'
'Nee.'
'Verdomme, Aldain, ik maak je kapo-
Ik word onderbroken door Aldain die mijn gezicht in zijn handen neemt en me kust, ruw kust, ruig kust, góéd kust.
Hij laat me los en we kijken elkaar verward aan voordat we terug beginnen met zoenen.
Ik neem zijn shirt vast en trek eraan zodat zijn lichaam dicht bij het zijne komt.
'Shit, je bent zo hót als je boos bent,' zegt Aldain tegen mijn lippen en hij duwt me op het bed en gaat boven me hangen voordat hij me weer begint te zoenen.
Zijn lippen ruw en zacht tegelijk.
Zijn handen warm en koud tegelijk.
Zijn warmte nergens en overal tegelijk.
'Alsjeblieft, Aldain, doe nooit meer zo iets doms zoals iemand anders pijpen,' zeg ik, smeek ik bijna en hij kust mijn nek, verkent mijn huid alsof het zoenen voor de eerste keer gebeurd.
'Nooit meer, Mace, nooit meer.'
Hij laat zijn handen onder mijn shirt glijden en trekken die in één snelle beweging uit.
Ik hijg van de spanning, van de lust en de woede die nog nazindert in mijn botten en een deel van me zegt dat ik moet stoppen, maar dit voelt té goed.
'Ah,' zucht ik als Aldain mijn borstkas naar beneden kust en met zijn tanden enkele zuigzoenen achterlaat zodat iedereen wéét dat ik van hem ben.
'Je bent nog mooier als je onder me ligt,' murmelt hij in mijn oor en ik hap naar adem als zijn handen in mijn broek verdwijnen.
En voor even heb ik het gevoel dat ook wíj verdwijnen.
===============================
Kort, ik weet het, maar hopelijk nog oké?
Ik maak eigenlijk niet zoveel ruzie dus ik weet niet of dit acceptabel is? Sorry voor de niet zo nette woordjes XD (moet er nu een waarschuwing van taalgebruik?)
Have a nice day!
JE LEEST
One shots bxb
General FictionDit zijn allemaal korte verhaaltjes tussen twee jongens die de liefde samen ontdekken. Have a nice day! #1 short #3 boyxboy Begonnen: 17 maart 2020 Einde: 17 maart 2021