Een heel aardige lezer had aangevraagd of ik misschien een deeltje van Wessel wou doen, de broer van Vigo zoals jullie weten en dat leek me toepasselijk dus here we go!
===
Zijn lippen glijden langs de mijne en ik neem zijn middel een beetje vast zodat hij dichter tegen me aanstaat, mijn rug tegen de boekenplanken.
Mijn voeten staan tussen zijn benen en ik sta een beetje schuin, maar hij lijkt nu even iets groter.
Ik adem langzaam uit wanneer hij mijn haar neemt met zijn linkerhand en met zijn rechterhand strijkt hij over mijn wang.
Zo nu en dan kantelen we onze hoofden zodat onze zoenen nog meer gevoel krijgen en nog meer betekenis vinden.
Uiteindelijk laat hij me een beetje los zodat ik hem in zijn nek kan kussen.
'Ah,' fluistert hij. 'Wessel, o mijn God, iets meer naar links, jha.'
Ik glimlach tegen zijn huid aan wanneer ik een zuigzoen plaats op zijn favoriete plek.
Vervolgens vinden we elkaars ogen en hij bloost een beetje wanneer hij afwezig over de plek gaat.
'Wanneer gaan we uit de kast komen?' vraagt hij dan en ik bijt op mijn lip. 'We doen dit al bijna zes maanden, Wess, wanneer mag ik je hand vasthouden als we door de gangen wandelen? Wanneer mag ik je zoenen als iedereen kijkt? Wanneer mag ik eindelijk je broer ontmoeten?'
Ik sla mijn blik neer en voel het schuldgevoel aan mijn hart knagen.
Natuurlijk heeft Rinze gelijk, dat heeft hij bijna altijd en volgens mij hebben we inderdaad genoeg tijd gehad.
Nu Vigo een vriendje heeft en onze relatie zich terug aan het opbouwen is, kan ik het hem wel vertellen.
Met de juiste mensen lijkt uit de kast komen misschien nog niet zo eng.
'Oké,' zeg ik en Rinze's ogen lichten op.
'Echt?'
'Ja, maar we doen het wel rustig aan, als dat oké is,' zeg ik en hij lacht zachtjes.
'Je ziet er dan wel stoer uit, maar vanbinnen ben je verlegen en schattig en dat is exact waarom ik van je houd,' zegt hij en hij geeft me een kus op mijn lippen.
'Ik houd ook van jou, Ri, dat weet je,' zeg ik en ik geef hem een kus op zijn slapen.
'Waar beginnen we dan?' vraagt hij en hij neemt de rand van mijn shirt vast en bijt op zijn onderlip.
'Bij mijn broer,' zeg ik. 'We eten deze avond pasta, wil je mee eten?'
'Wacht, vandaag?'
'Tuurlijk vandaag, wanneer anders?' vraag ik.
'Ik heb mijn geluksonderbroek niet aan, wat als hij me daardoor niet mag?' vraagt hij en ik trek mijn wenkbrauwen op.
'Hey, mijn broer maakt het niet uit welke onderbroek je aanheft, hij mag je, beloofd,' zeg ik en ik buig een beetje naar hem toe. 'Maar dus, ik wil wel weten welke onderbroek je aanhebt. Is het die van Batman? O, of heb je er geen aan?'
'Natuurlijk heb ik er één aan,' zegt Rinze met rode wangen. 'Het is die met hartjes.'
'O, die heb je altijd aan wanneer we seks hebben, had je erop gehoopt?' vraag ik met wiebelende wenkbrauwen.
'Nee, ik- mijn ouders en zus zijn niet thuis en-
'Het is oké,' zeg ik en ik geef hem een kus op zijn oorschelp. 'Maar we kunnen misschien erna naar jouw thuis gaan?'
JE LEEST
One shots bxb
General FictionDit zijn allemaal korte verhaaltjes tussen twee jongens die de liefde samen ontdekken. Have a nice day! #1 short #3 boyxboy Begonnen: 17 maart 2020 Einde: 17 maart 2021