Mijn spiegelbeeld is lelijk.
Niet alleen omdat ik net geslagen ben door een jongen en er een hoop bloed op mijn gezicht plakt, maar omdat ik alleen in de stinkende mannenwc sta van de club waar ik meestal op vrijdag ben.
Mijn spiegelbeeld is de realiteit die ik niet wil zien, maar zichzelf aan me opdringt.
Ik slik als ik een doekje neem waar mensen meestal hun handen aan afvegen, het nat maak en het zachtjes tegen de open wonde op mijn voorhoofd dep.
'Heb je hulp nodig?' klinkt er dan en ik draai me razendsnel om zodat ik in de heldere blauwen ogen van Cales kijk.
Het is ondertussen een maand geleden dat ik hem gezien heb, maar mijn hart maakt een klein sprongetje bij zijn bezorgdheid.
Ik reageer niet en draai me terug naar de spiegel zodat ik me op de wonde kan focussen, niet op de jongen in de deuropening.
Cales komt zonder iets te zeggen naar me toe, neemt ook een doekje en maakt het nat.
Vervolgens neemt hij het bebloede doekje uit mijn handen, gooit het weg en neemt mijn kin voorzichtig vast waarna hij me naar zich toetrekt.
'Wat is er gebeurd?' vraagt hij, zijn stem glijdt langs mijn wangen als hij naar me toebuigt om de wonde schoon te deppen.
'Ik heb met de verkeerde jongen geflirt,' zeg ik zacht en ik kijk naar zijn ogen, wil zien wat dat met hem doet.
Hij houdt even oogcontact voordat hij terug op de wonde focust, zijn adem langzaam, zijn geur zoet.
'Dus je gaat gewoon verder?' vraagt hij en hij legt zijn hand in mijn nek zodat hij mijn hoofd nog meer naar dat van hem toedraai.
'Ja,' lieg ik.
Ik heb geen seks meer gehad sinds dat ik uit de hotelkamer ben gelopen.
Wel heb ik met enkele jongens gezoend, maar toen ze me meevroegen naar hun thuis of een hotel, heb ik ze glashard afgewezen.
Ergens wou ik de herinnering van zijn zachte, bijna liefdevolle aanrakingen niet compleet uitwissen.
Het blijft even stil tussen ons terwijl Cales een nieuw papiertje neemt zodat hij de laatste restjes bloed kan wegvegen.
'Vorige week was je er niet,' merkt hij dan op en we houden weer even oogcontact voordat de andere op iets anders focust.
'Nee,' zeg ik.
'Was je in een andere club?' vraagt hij en ik zet een kleine stap van hem af.
'Wat maakt dat uit?' vraag ik en ik maak mijn ogen hard, maar achter deze blockade wil ik niets liever dan zijn warmte.
'Ik zocht je,' zegt hij.
'Niet doen,' zeg ik.
'Navaro -
'Hoe duidelijk moet ik het maken dat ik geen tweede keer met iemand kan delen?' vraag ik en ik vervloek mezelf dat ik zo zwak klink, dus probeer ik wat anders. 'Wil je toekijken hoe ik met iemand anders zoen, met iemand anders seks heb voordat je het begrijpt?'
'We kunnen toch wel een tweede keer praten?' vraagt hij en ik ben zo verbluft door die vraag dat ik hem even aanstaar.
'Praten?' vraag ik en mijn mond verkent het woord alsof ik het niet ken.
'Ja,' zegt hij waarna hij voorzichtig een stap dichterbij zet en hij mijn kin neemt, zijn vingers voorzichtig. 'En misschien kunnen we een tweede keer dansen?'
'Je wilt dansen?' vraag ik.
'En praten,' voegt hij eraan toe en hij gooit het papiertje weg. 'Kom je?'
JE LEEST
One shots bxb
General FictionDit zijn allemaal korte verhaaltjes tussen twee jongens die de liefde samen ontdekken. Have a nice day! #1 short #3 boyxboy Begonnen: 17 maart 2020 Einde: 17 maart 2021