Zijn lippen tasten de mijne af wanneer mijn handen over zijn gespierde borstkas glijden.
Hij is zo gespierd over zijn hele lichaam dat ik me alleen maar aan hem kan overgeven.
Alles voelt warm, zijn aanrakingen, zijn mond, zijn lichaam.
Ik bijt zachtjes op zijn onderlip waardoor er een kreun van zijn mond door mijn lichaam trilt.
Zijn handen zakken naar mijn heupen waar hij zijn vingers langs mijn jeansbroek laat strijken.
'Kiron,' zeg ik zacht. 'Ik moet zo door. Je weet dat ik met Revan heb afgesproken.'
'Kan hij niet wachten?' vraagt mijn vriendje als hij mijn knoop opent en zijn hand al in mijn onderbroek wilt laten glijden.
Ik grijp zijn pols echter vast en kijk hem aan.
'Je weet dat hij daar niet van houdt,' zeg ik en ik ga een beetje rechter zitten zodat ik half op zijn schoot zit.
'Dus? Hij is je beste vriend maar. Ik ben je vriendje,' zegt hij waardoor ik hem verveeld aankijk.
'Jullie zijn allebei belangrijk voor me en dat weet je. Stop met de jaloezie,' zeg ik en ik haal me uit zijn aanrakingen en glij van het bed.
'Ik ben niet jaloers, ik zeg alleen maar dat hij heel graag eens je lichaam wil uittesten,' zegt hij waardoor ik mijn ogen rol en mijn kleren fatsoeneer.
'Dat wil hij niet, zoals je zei: hij is mijn beste vriend en jij bent mijn vriendje,' zeg ik en ik kijk hem recht aan.
Ik leg mijn hand op zijn wang en geef hem een zachte kus op zijn mondhoek.
'Plus,' zeg ik in zijn oor. 'Mijn lichaam is helemaal voor jou deze nacht.'
Hij gromt terwijl ik rechtsta waardoor ik grijns.
'Moet je per se gaan?' vraagt hij en hij volgt me naar de deur die hij dichtdoet als ik hem wil openen.
Zijn andere hand glijdt om mijn middel en daarna naar mijn achterwerk waar hij zacht in knijpt en we dichter tegen elkaar gaan staan, mijn hand nog op de klink.
'Ja,' zeg ik met een kleine, misschien een beetje uitdagende glimlach. 'We kijken al duizend jaar uit naar de nieuwe StarWars.'
'Jullie zijn echt nerds,' zegt hij onder zijn adem.
'Maar dat is waarom je van me houdt,' zeg ik grijnzend.
'Ik begrijp ook niet waarom.'
'Omdat mijn kennis je aantrekt,' zeg ik en ik duw hem een beetje van de deur af. 'Maar geen zorgen, jouw spieren trekken mijn kennis aan.'
Hij lacht en verplaats uiteindelijk zelf van de deur.
'Ik houd van je,' zegt hij en hij geeft me een kleine kus op mijn lippen.
Ik laat mijn hand snel nog eens over zijn spieren glijden en zeg: 'Ik houd ook van jou.'
Vervolgens slaat hij zachtjes op mijn achterwerk waardoor ik een piepgeluidje loslaat.
'Ga maar naar je beste vriend voordat je nog te laat bent,' zegt Kiron grijzend.
'Tot straks!' zeg ik glimlachend.
===
'Daar ben je! Ik dacht al dat Kiron je niet liet gaan,' zegt Revan zodra ik aangesneld kom bij de bioscoop.
'Dat was bijna het geval,' zeg ik grappend en hij schudt zijn hoofd.
'Ik heb de kaartjes al gekocht,' zegt hij en hij geeft me mijn kaartje aan.
JE LEEST
One shots bxb
General FictionDit zijn allemaal korte verhaaltjes tussen twee jongens die de liefde samen ontdekken. Have a nice day! #1 short #3 boyxboy Begonnen: 17 maart 2020 Einde: 17 maart 2021