121. Bölüm: "Asım Kokuyorsun"

48 7 24
                                    

Bölüm şarkısı: "Mazlum Çimen - Yar Unutamadım"

LÜTFEN KİTABIMIZI KENDİ SAYFALARINIZDA VE ARKADAŞLARINIZA TAVSİYE EDİN Kİ BÜYÜYELİM, YAZILANLAR BOŞA GİTMESİN. EMEKLER KUTSALDIR, UNUTMAYIN!!

***

KIBRIS/GAZİMAĞUSA

Maraş…

Üç kar maskeli adamın silahları, birden hedef değiştirdi; sağda en başta olanın namlusu, Nazir Berman’ı bulup ateş alırken ortadakinin hedefi, Delal’ların arkasında duran adamı nişan aldı ve diğerinin de namlusu, etrafa çevrilip ateş püskürttü. Etrafta pek kalabalık olmadığı için, soldakinin hedefleri çabuk tükendi; ortadaki de Delal’leri korumaya alırken sağdaki de Nazir’den sonra birkaç kişiyi daha indirdi ve ortamda çınlayan silah sesleri, birden her şeyin rengini değiştirmişti. Nazir Berman, ağır yaralı bir şekilde etrafına bakınırken üç maskeli adam, Delal’lere yaklaştı. Delal, onların kim olduğunu bilmiyordu; Kağan, sevinmek için erken diye düşünerek temkinli bir şekilde bakarken Rojda, umutlu gözlerle gelenleri izliyordu. Üç maskeli adam durdu, sağda en başta olanın maskesi inince, Adem Bafralı olduğu ortaya çıktı; ortadakinin de maskesiz hali, Eraser olduğunu fısıldıyordu ve diğerinin yabancı oluşu, kafalara soru işareti düşürdü. Aslında Delal ve diğer ikisi için Adem de yabancıydı, çünkü daha onlarla tanışmamışlardı. Eraser, hemen Nazir’e doğru yürürken Adem, Kağan’ı çözmekle uğraştı; diğeri de Delal’i çözmeye çalışırken Rojda, Eraser tarafından alınan Nazir’e bakıyordu.

“Bizi nasıl buldunuz?” diye soran Delal, Adem’in uzattığı pet şişeyi alırken Eraser, bir gözü Nazir’in üzerinde:

“Geldiğiniz yerden pek de uzak değildiniz, aranızda bir mahalle vardı sadece!” deyince Rojda, Adem’e bakarak:

“Sizin burada rahat hareket etmeniz, uluslararası bir krize neden olmaz mı?” diye sordu. Diğer bilinmeyen adam, katı sesiyle:

“Onu da halletmek bana düşer,” deyince Kağan, durgun bir tavırla:

“Sen kimsin birader?” diye sordu. Uzun boylu, esmer tenli adamın yanağında beliren gamzeler, erkek olduğu halde bir güzellik katıyor; kahverengi gözlerindeki derin mana, hafif uzun düz siyah saçlarına refakat ediyordu.

“Kalender Karakin ben!”

Yüzünü buruşturan Kağan, onun ismini sessiz bir şekilde tekrarlarken Adem de kendini tanıtma gereği duydu.

“Ben de Adem Bafralı!”

Kağan bu sefer de onun adını sessiz bir şekilde tekrarladı, Adem buna gülümserken Delal, gözleri Rojda’ya takılınca yüzü buruştu. Rojda bunu fark edince başını öne eğdi, diğerleri aralarında konuşurken Nazir Berman, onların muhabbetine çelme taktı.

“Kan kaybediyorum!”

“Geber!” diye bağıran Kağan, Delal’in:

“Biz o güvenlik sistemini imha edecektik,” demesiyle Adem’e döndü ve:

“Evet, doğru! İşimiz yarım kaldı,” deyince Eraser, başını sallayarak:

“Biz o işi hallettik, merak etmeyin! Videoyu da servis ettik, sıkıntı yok!” dedi. Delal tebessüm etti.

“Desene yer yerinden oynayacak?”

***

ABD/NEWYORK

KONSEYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin