YARIN BAYRAM

41 17 10
                                    

🎗82. Bölüm🎗

🌎🌎🌎

"Ayağımıza gelmen..."

Lafa başlayıp yavaşça ayağa kalkan Asım, etrafındaki adamları umursamadan gülümsedi.

"...beni memnun ettiği kadar, seni memnun etmeyecektir Dozer!"

Hatem de ayağa kalkarken her an patlayacakmış gibi hazırda duran namlular, onlarla birlikte hareket ediyordu. Dozer, ellerini çözerken Asım, ellerini cebinden çıkarmadı.

"En çok beni edecek Asım Çavdarlı! Senin kim olduğunu, ne işler yaptığını ve nasıl biri olduğunu, emin ol çok iyi biliyorum!"

Başını sallayan Asım, Lalezar'ın katı bakışları arasında, dişlerinden tıslarcasına seslendi.

"Zerre bilmiyorsun! Bilseydin, bu hale düşmezdin!"

Dozer, Asım'ın ne demek istediğini öğrenmek isterken Hatem, artık Asım'ın bir planının olduğunu anlamıştı. Dozer, gözlerini kısarak çıkıştı.

"Ne hali? Elimdesin! Büyük bir servetsin Asım Çavdarlı! Kandil, sana paha biçemez!"

"Ben paha biçilmezim, doğru! Ama sen, beş para etmezsin! Şimdi de hiç olacaksın!"

Lafını bitiren Asım, ellerini cebinden çıkarınca Dozer, iri gözlerle elindekilere baktı. İki el bombası çıkaran Asım, ikisinin de pimini çekip parmaklarını mandallarına sıkıca bastırdı.

"Şimdi söyle itlerine! Ellerindeki oyuncakları atsın! Aksi takdirde hepimiz, moleküllere ayrılacağız!"

Hatem, iyice Asım'a sokuldu. Adamlar ürkmüş, pısırık gözlerle Dozer'e bakıp dururken Lalezar, korku dolu gözlerle Asım'ın ciddi yüzünü inceliyordu. Asım, parmaklarını sımsıkı kenetlemişti. Eğer gevşerse, biliyordu ki bombaların patlamasına yedi saniye kalırdı. Dozer de bunu biliyordu. Yerinde dimdik durmuş, Asım'ın aklına hayran kalmıştı. Ama hayranlığını içinden yaşıyordu. Başını sallayan Dozer, başka bir teklif sundu.

"Serbestsiniz, gidebilirsiniz!"

Başını iki yana sallayan Asım, yüzüne alaylı bir ifade takındı.

"Sensiz olmaz Dozer! Birkaç gün misafirimiz olacaksın! On saniyenin hesabını yapma! Bir saniye bile izin vermem!"

Dozer, iyice sıkıştığını anlamıştı. Adamlarına bakıp başını sallarken adamları, birer ikişer silahlarını indiriyordu. Servan, tedirgin bir duruma düşmüştü. Asım'a doğrulttuğu namlusunu indirmek istemiyordu. Ama Dozer, ona azar çekercesine kaşlarını çatınca Asım, gülümseyerek Hatem'e bakıp göz kırptı. Hatem, bir şey anlamamıştı. Asım'ın tekrar gözlerini kırpmasıyla Hatem, aniden silahını çıkarıp namluyu Dozer'e doğrulttu. Asım, ellerindeki bombalara mukayyet olup Dozer'e doğru yürürken Dozer, sanki yerine mıhlanmış gibi hareketsiz duruyordu. Adamlar, tedirgin ve endişeli bir tavırla Asım'ın adımlarını takip ediyordu. Hatem, silahın namlusunu etrafında gezdirerek tedbirini elden bırakmıyordu. Asım, tam Dozer'in burnunun dibinde durdu.

"Yürü bakalım!"

Dozer, tebessüm etti.

"Ben gelmezsem, ayıp etmiş olur muyum?"

KONSEYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin