1-Önceki Yaşam

1.3K 88 66
                                    

Uyarı: Bu bölüm tecavüz, küfür ve işkence gibi tetikleyici unsurlar içermektedir.

.
.
.

Wu Ruo, uyandığında evinin avlusundaydı. Kendini, kolları ve bacakları demir zincirlerle dik bir kirişe bağlı olarak buldu. Demir zincir ve demir kiriş, kaçamasın diye karmaşık rünlerle büyülenmişti.

Kafa karışıklığıyla kalın zincirleri çekiştirdi. En son hatırladığı şey, avluda arkadaşları ile şarap içiyor oluşuydu.

Peki şu an niye bağlıydı?

Arkasından tanıdık bir ses duydu.

"Demek uyandın!"

Ve sonrasında tanıdık sesin sahibi ona doğru geldi. Bu kişi arkadaşı Ruan Zhizheng'di.

Wu Ruo zincire asılarak sordu, "Bu sefer nasıl bir oyun oynamak niyetindesin?"

Ruan Zhizheng ile birlikte büyümüşlerdi. Kardeş gibiydiler. Ne olursa olsun ona yardım edebilecek tek kişi oydu.

Ancak Ruan Zhizheng ciddi bir tavırla konuşmaya başladı,

"Sana sadece bir kez soruyorum. Gölge Hırsızlığı'nın gizli kitabı nerede? "

Wu Ruo kaşlarını çattı, "Gölge Hırsızlığı diye bir kitabımın olmadığını gayet iyi biliyorsun."

Gölge hırsızlığı tekniğinin sırlarını biliyordu. Ancak elinde sadece bildikleri vardı. Gölge Hırsızlığı kitabı ya da benzeri bir şeyi gerçekten de yoktu.

Söylentilere göre, Gölge Hırsızlığı'nda ustalaşan herkes dünyaya hakim olabilirdi. Söylentiler zamanla insanları daha da çılgınlaştırdı. Büyük mezheplerden insanlar bile bu gücün sırrını öğrenmek istiyordu. Wu Ruo da zamanında Gölge Hırsızlığı'nın büyük bir yetenek olduğunu düşünmüştü. Ama gerçek şuydu ki, bu beceriye tam olarak hakim değildi.

Sırrı 25 yaşındayken elde etmişti. Ondan önce, efsunculuk*(Xiulian) uygulayamayan tam bir ezikti.

Bir gün, Uzun Ömür Kaplamasını kazara kırdı. İşte o vakit, daha önce neden efsunculuk yapamadığını anladı. Çünkü doğduğunda bir şekilde yetenekleri mühürlenmişti. Becerilerini tekrar açığa çıkarmanın tek yolu, Uzun Ömür Kaplamasını kırmaktı.

Uzun Ömür Kaplamasını kırdıktan sonra, bir dizi efsun yeteneği ortaya çıkmıştı. Ve gizlenmiş her becerisi geri gelirken, Gölge Hırsızlığı 'nın detaylı anlatım yeteneğini de beraberinde getirmişti.

O zamandan sonra efsunculuk yapmaya başlamıştı.

Ruan Zhizheng, gardiyanlara kapının yanından seslendi,

"Çıkarın!"

"Emredersiniz!"

Dört gardiyan, ağızları beyaz bir bezle bağlanmış orta yaşlı bir çifti Wu Ruo'nun yanına doğru tekmelediler. Yaşlı çift çaresizce dizlerinin üstüne çöktü.

"Baba! Anne!" Wu Ruo, ailesini görünce hem şaşırdı, hem de sinirlendi,

"Zhizheng, bu hiç de hoş bir oyun değil. Ailemi derhal bırak."

Wu Ruo'nun ailesi, kirişe bağlanmış oğullarını gördüklerinde kedere boğuldu.

Ruan Zhizheng büyük bir kılıcı yukarı kaldırdı. Tereddüt etmeden Wu Ruo'nun babasının kolunu tek hamlede kesti. Wu Ruo'nun babasının gözleri acıyla açıldı. Sıktığı dişlerinin arasından dudaklarından boğuk bir inleme yükseldi.

"Ahhh..."

Olanları gören annesinin göz bebekleri dehşetle büyüdü, bir an sonra onu tutan gardiyanları ittirerek koşmaya çalıştı. Çabaları ve çırpınışları boşunaydı. Gardiyanlar onu zorla dizlerinin üzerine yıktılar. Kadın ellerini başına sarıp tıkalı ağzından boğuk sesler çıkararak ağlamaya başladı.

Comeback of the Abandoned Wife [BL Novel]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin