Wu Ruo, "Ba-Se'ye ne oldu?" diye sordu.
"Söylediğin gibi dövüşü kazandıktan sonra onu öldürdüm. Bu arada haklı olduğun bir konu var. Sang Lun'un bir yedek planı varmış." Numu, Sang Lun'dan bahsederken ciddileşti, "Ba Se'ye bir şey yaptı ve Ba Se ailesini gördüğü anda aniden konuşmaya başladı. Ba Se, Sang Lun'u onu kukla yapmaya senin zorladığını söyledi. Baş Terbiyecilerin şefi çok kızgın. Bu yüzden onları İmparatorluk Şehri'ne kadar takip ediyorum çünkü onların hedefi olabilirsin. Seni uyarmak için olabildiğince hızlı geldim. Ruo, gerçekten dikkatli olmalısın. Baş Terbiyecilerin şefi Sang Lun kadar kolay biri değil."
Wu Ruo. "......"
İkiden fazla yönden gelen düşmanları varmış gibi görünüyordu. Temelde bir çemberin ortasında düşmanlarla çevriliydi.
Hei Xuanyi parmaklarını masaya vurarak sordu, "Baş Terbiyecilerin şefi, yüzünde örgüler ve dövmeler olan bir kadın mı?" (Demek annesini hamileyken baş terbiyeciler solucanla zehirlemiş, yani Ruo'yu da)
Numu endişeyle sordu. "Onu zaten gördün mü? Kavga mı ettiniz?"
Wu Ruo. "......"
Cenazede karşılaştıkları ekip onlardı.
"Onu iki gün önce gördük. O ve adamları o sırada şehre giriyorlardı.”
"Kaç kişisi vardı?"
"Yüz civarında."
“Onunla birlikte kaçanların sayısı bundan daha fazlaydı. Diğerleri şehrin yakınlarında bir yerde saklanıyor olabilir.”
Numu bel cebinden birkaç sihirli silah çıkardı ve onları Wu Ruo'ya verdi,
"Ruo, tehlikedeysen bu flütü çal. Birbirimizden ne kadar uzakta olursak olalım tehlikede olduğunu bilirim. Ve bu flütle on millik bir mesafe içinde her türlü böceği ve solucanı kontrol edebilirsin."
Wu Ruo flüt çalmak için çok uğraştı ama ses çıkaramadı.
Hei Xuanyi, Wu Ruo'nun kırmızı yüzünü görünce kahkaha patlattı. (İlk defa kahkaha attı)
"Flüt çalmayı bilmiyor musun?" diye sordu Numu.
"Açıkçası hayır."
Wu Ruo, Numu'ya gözlerini devirdi ve flütü bıraktı.
"Xuanyi kullanabilir." Numu, Wu Ruo'ya bir ayak uzunluğunda bir asa verdi, "Ruhsal güçle aktif olur. Küçük bir sallama ile hedefin bir anlığına bayılacaktır."
"Baş Terbiyecilerin şefi o kadar güçlü mü?" diye sordu Wu Ruo, masanın üzerinde biriken sihirli silahlara bakarak.
"O Xuanyi gibi dokuzuncu seviyede. Ama onun kadar güçlü değil. Ama Xuanyi seni her saniye koruyamaz. Her ihtimale karşı bu sihirli silahları yanınızda taşısanız iyi olur."
Hei Xuanyi. "....."
"Usta Shifu, size söylemem gereken bir şey var." dedi Wu Ruo.
Numu sihirli silahlarla oynamayı bıraktı ve "Söyle." dedi.
"Xuanyi'nin manevi güçleri dün gece hasar gördü. Bir süre ruhsal gücünü aşırı kullanamaz.”
Numu bunu beklemiyordu. Hei Xuanyi'nin nabzını hissetti ve kaşlarını çattı, "Oldukça ciddi şekilde yaralanmışsın. Bunu sana kim yaptı?"
"Kim olduğunu bilmiyoruz. Ama onu daha yeni tanıyoruz. O çok güçlü, aslında bize zarar vermesi için hayalet haberciler tutacak kadar güçlü.”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Comeback of the Abandoned Wife [BL Novel]
FantasíaTAMAMLANDI ✓ Kaybeden Eşin Geri Dönüşü Tür:Antik Çin, Fantastik,Romantik, İntikam, Akıl Oyunları, Gizem, Komedi Bölüm Sayısı:372 Wu Ruo öldükten sonra, en işe yaramaz ve en şişman olduğu, en nefret ettiği o karanlık günlerde yeniden doğdu. Ve yeni h...