136- Teste Kaydolma

288 39 8
                                    

Wu Ruo'nun yeterince tıbbi malzemesi ve sihirli silahı olduğu için alışverişe gitmesine gerek yoktu. Ancak, teste kaydolmak için yarışma alanına gitmesi gerekiyordu.

Wu Ru, babası ve Wu Xi'nin Shifusu Wu Chenliu ile birlikte son kayıt gününde, ruhsal güç seviyesini test etmek için yarışma alanına geldiler.

Orada çok fazla kayıt yaptıracak kişi yoktu. Hangi seviyede bir rekabete katılmak üzere olduklarını bilmeyen sadece yüz kadar efsuncu sonuçlarını bekliyordu.

Bir saat sonra ruhsal gücünü test etme sırası Wu Chenliu'daydı.

Test çok basitti. Efsuncular, ruhsal güçlerini, seviyelerini gösterecek olan bir Ruhsal Aynaya gönderdiler.

Wu Chenliu ruhsal gücünü uyguladığında, Ruhsal Ayna bir dizi Dokuz rakamını gösterdi.

Herkes şaşırmıştı.

"Başka bir dokuzuncu seviye gelişimci. O kişi kim? Onu daha önce nasıl göremedik? O kişi on aileden bir üye mi?"

"O, Wu ailesinden Wu Chenliu, Eyalet Üstadı ile aynı nesilden. Bir sebepten dolayı Wu ailesinden kovuldu. Onu tanımamanız garip değil çünkü halka açık davetlerde zar zor ortaya çıkıyor."

"Onu görmemiş olmama şaşmamalı. Wu ailesi, dokuzuncu seviye bir gelişimciyi Wu ailesinden atacak kadar aptallar."

"Wu ailesinden atılsa bile, yine de rekabetlere geri dönüp, Wu ailesi için savaşıyor."

"Haklısın."

Wu Chenliu, sanki insanların onun hakkında dedikodu yaptığını duymamış gibi kayıt için ileri gitti.

Kayıttan sorumlu olan adam onu dokuzuncu seviye gelişimcilerin yarışmasına soktu.

Wu Chenliu kayıttan sonra döndüğünde insanlar Wu Ruo'ya kızmaya başlamıştı,

"Hey sen! Yarışmaya katılacak mısın, katılmayacak mısın? Acele edip testi yapsan iyi olur. Burada bekleyen bir sürü insan var."

Wu Chenliu, Wu Ruo'nun elini Ruhsal Aynaya koyduğunu ama herhangi bir ruhsal güç fırlatmadığını gördü.

Manevi gücü sınamakla görevli olan adam sabırsızlandı. Wu Chenliu ile gelmeseydi eğer Wu Ruo'yu yerinden kovacaktı, "Tek ihtiyacın olan ruhsal gücünü Ruhsal Aynaya fırlatmak. Ayna ruhsal güç seviyeni gösterecek zaten!"

Wu Qianqing, ruhsal gücü test etmekten sorumlu adamdan özür diledi, "Özür dilerim. Oğlumun manevi gücü yok. Ruhsal gücü başlatamaz. Onu birinci seviye rekabete sokabilir misiniz?"

Diğerleri hemen dudak büktü, "Şaka mı yapıyorsun? On ailede hiç ruhsal güce sahip olmayan biri var mı? Düşük seviyeli rekabette kazanabilmen için hile yapıyor olmalısın."

Birisi şöyle dedi, "O çok uzun ve sağlıklı bir adam. Birinci seviye bir yarışmaya katılmaktan onu bu kadar gururlandıran nedir? Birinci seviye yarışmaya genellikle kimlerin katıldığını biliyor musunuz? Üç veya dört yaşında çocuklar. Birinci seviye yarışmaya kaydolduğu için ona yazıklar olsun!"

Diğerleri de Wu Ruo ile üç ya da dört yaşındaki bir grup çocuk arasındaki kavgayı hayal ederken kahkahalara boğuldu.

Wu Qianqing ve Wu Xi'nin yüzleri öfkeyle kızardı. Rekabet kuralları olmasaydı, hiç kimse sevdiği ailelerinin gülünç duruma düştüğünü görmek istemezdi.

Wu Ruo aynaya bakarak, insanların onu neyle yargıladığına aldırmadan derin derin düşünüyordu.

Testten sorumlu adam, Wu Chenliu'ya döndü, "Eğer bu gencin ruhani bir güce sahip olmadığı ortaya çıkarsa, git şefine bunu kanıtlasın."

Comeback of the Abandoned Wife [BL Novel]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin