Wu Ruo, Shiyi'ye Ruan Zhizheng'i takip etmesini emrettikten sonra, kahvaltı için salona geldi ama annesi Guan Tong'un yemek masasında iç çekerek oturduğunu gördü.
Wu Ruo yanına otururken sordu. "Anne,bir sorun mu var?"
Guan Tong irkildi ve yemek çubuklarını aldı, "Ben iyiyim. Kahvaltı ediyordum."
Wu Ruo iyi olmadığını biliyordu , "Babam ve kardeşlerim nerede?"
"Zhu ve Xi okula gitti. Baban..." diye iç çekti Guan Tong, "Kahvaltı yapmak için iştahı yoktu. Bu yüzden araştırma yapmaya gitti. "
Wu Ruo,"Yanlış bir şey mi var? İştahını kaybetmesine neden olan ne? "
Guan Tong ağzını açtı ama hiçbir şey söylemeden geri kapattı.
"Anne, lütfen gerçeği söyle. Beni daha da kötü hissettiriyorsun. "
Guan Tong içini çekti, "Önemli birşey değil. Bu sabah baban ve amcan bir toplantı için büyükbabana gitti ve toplantıda baban amcana silahları geri istediğini söyledi ancak amcan, babanın şu anda onları kullanamadığını ve kendisinin de silahlara daha uzun süre ihtiyacı olduğunu söyledi."
Silahları ödünç aldıklarında birkaç gün içinde geri getireceklerine söz vermişlerdi. Ama şimdi birkaç ay geçmişti ve geri iade etmekten bile bahsetmiyorlardı. Görünüşe göre, sonsuza kadar geri vermemeyi düşünüyorlardı.
Wu Ruo böyle söyleyeceklerini zaten tahmin etmişti ve Guan Tong'un elini tuttu, "Anne, endişelenme. Silahları iade edecekler. "
"Umarım öyle olur."
Wu Ruo yemek çubuklarını aldı ve bir parça taro kek aldı, "Anne, bir şeyler ye."
"Mn."
Kahvaltı yaptıktan sonra Wu Ruo, babasının yemesi için birkaç yemek aldı. Wu Qianqing'in hayal ettiği gibi depresyonda olmadığını görünce rahatlamıştı, "Baba, tıbbi malzemeleri hazırladın mı?"
Wu Qianqing kitabı bıraktı, "Evet. Ne zaman bitkisel banyo yapmaya başlayacağım? "
"Herkes gece uyuduktan sonra yapsan daha iyi olur. Hala sana uyabilecek büyük bir demir bir küvete ihtiyacımız var, böylece içinde ilaçlarla banyo yapabilirsin."
"Tamam. Uşak Wu Xu'dan buna hazırlanmasını isteyeceğim." Wu Qianqing ayağa kalktı ve Wu Ruo'nun yanına oturdu, " Ruo, kocan Xuanyi burada uyuduğunu biliyor mu? Wu Da ve Wu Xiao neden seninle birlikte değiller? "
"Xuanyi dün değil önceki günden beri şehir dışındaydı ve birkaç gün geri dönmeyecek. Bu yüzden bende o birkaç gün içinde burada kalmaya karar verdim. Wu Da ve Wu Xiao ise evlenecekleri için düğünlerine hazırlıyorlar. "
"Evet. Artık evlenecek yaştalar. Onlara cömert hediyeler göndermelisin. Sonuçta, uzun zamanıdır sana hizmet ediyorlar." Wu Qianqing bir süre sustuktan sonra yine sordu,"Doğru. Bu sabah döndüğümde Zhizheng'in olayını duydum. Şu an nasıl? "
Wu Ruo içini çekti, "İki hizmetçisi öldü. Ve dövüldü. Şimdi de kendini kilitlemiş ve beni görmek istemiyor. "
Wu Qianqing kaşlarını çattı, "Birisinin Zhizheng'e zarar vermeyi planladığını hissediyorum. Ruo, sen onunla yakın bir arkadaş olduğun için dikkat etsen iyi olur çünkü ona zarar veren adamın sana da zarar verebileceğinden endişeleniyorum. "
Wu Ruo'nun kalbi hızla attı,"Baba, birisinin ona zarar vereceğini sana düşündüren nedir?"
"Dün gece hepsi sarhoştu ve üstelik Shuli Bahçesi muhafızlarla korunuyordu. Zhizheng'in hizmetçilerinin bu durumda Shuli Bahçesine girmesi nasıl mümkün olabilir? Açıkçası bu bir tuzaktı bence. " Wu Qianqing gözlerini daralttı, "Tahminim yan kapıya giderken birinin büyüsü tarafından yanlış yönlendirildikleri ya da gardiyanlar tarafından bulunmadan Shuli Bahçesine girmelerini sağlayan büyülü bir kapı olması yönünde"
Wu Ruo. "..."
Babası akıllıydı.
Wu Qianqing aniden gülümsedi, "Doğru.büyük amcanın ikinci oğlu AnRun evlenmek üzere. "
Wu Ruo kaşlarını çattı ve Wu Anrun'un son hayatta evlenmek üzere olduğu zamanı,karmaşık bir gülümsemeyle düşündü, "Gerçekten mi? O zaman kuzenime büyük bir tebrik hediyesi göndermeliyim. ".
.
.O gece geç saatlerde, herkes uykuya daldıktan sonra Wu Qianqing ayağa kalktı ve ilaç banyosunu yaptı. Wu Ruo yanına oturdu. Vücudunun ilaçla verdiği tepkileri izledi ve ilacın işe yarayıp yaramadığını görmek için bazen nabzını kontrol etti.
Gece saat dörtte tedaviden sonra, babasının ruhani enerji üssü iyileşmişti.
Sonunda biraz nefes alabilirdi..
.
.
Ailesini ziyaret ettikten sonraki altıncı sabah uşak Hei Xin ona, Hei Xuanyi'nin geri döndüğüne dair bir mesaj gönderdi.
Wu Ruo kahvaltısını yaptıktan sonra, hizmetkârların yardımıyla Shuqing Bahçesinden ayrılıyorken kapıda iki kuzeniyle karşılaştı. Biri, ikinci amcası Wu Qianbin'in küçük oğlu Wu Shi ve diğeri de en küçük amcası Wu Qiantong'un küçük oğlu Wu Bai idi.
Wu Shi ve Wu Bai, Wu Ruo'yu daha doğrusu onlara gore 'altıncı ağabeylerini' görünce çok heyecanlandılar.
Wu Ruo, son neslin oğullarının altıncısıydı. Bu yüzden ondan daha küçük kuzenleri ona altıncı ağabey diyordu.
"Sabahın erken saatlerinde nerden geliyorsunuz?" diye sordu Wu Ruo.
"Kumarhaneden." Wu Bai daha gençti bu yüzden sırrını tutmayı düşünmemişti.
"Wu Bai, hiç kimseye söylemeyecegimize dair söz vermedik mi? Babam seni de kendimle birlikte kumarhaneye götürdüğümü öğrenirse beni cezalandırır. " Wu Shi sinirlenmişti.
"Amcam seni cezalandıracak kadar zalim kalpli değil." Wu Bai kıkırdadı.
Wu Ruo gülümsedi. "Endişelenme. Kimseye söylemeyeceğim. Ancak kumarhane gidilecek bir yer değil. Oraya hiç girmeseniz daha iyi."
Wu Bai direndi, "Wu Shi gege ve ben oraya sadece yarım ayda bir gidiyoruz."
Wu Shi, Wu Bai'ye gözlerini devirdi, "Hadi ama, Wu Bai. Her şeyi anlatma!"Wu Bai, "Ruo ile paylaştığım için mutluyum." dedi.
Wu Ruo gülümsedi ve, kumarhaneden neler kazanıp yada kaybettiklerini sordu.
Wu Bai'nin sırlarını daha fazla anlatacağından korktuğu için Wu Shi, Wu Bai'yi sürükleyerek koştu.
Kaçan iki çocuğa bakarken Wu Ruo'nun gülümsemesi büyüdü, "Kumarhane aslında iyi bir yer, değil mi?"
Shijiu ve diğerleri "Evet" diye onayladılar.
Wu Ruo arabaya bindi ve ona yardım eden Shiyuan'a, "Feri döndükten sonra şoförü değiştir." dedi.
"Tamam."
Wu Ruo Hei malikanesine dönmeden önce Ruan ailesini ziyaret etti ve Ruan Zhizheng'in hala onu görmeyi reddettiğini öğrendi.
Böylece Hei ailesine geri döndü ama arabadan iner binmez Shiyi'nin omzuna doğru uçan bir karga gördü.
Shiyi küçük notu karganın ayaklarından aldı, okudu ve hemen sonra yok etti. Kapıya girdiklerinde fısıldadı: "Leydim, Genç Efendi AnRun, yarın arkadaşlarıyla birlikte Xizha Tiyatrosu'na gidecekmiş."
Wu Ruo, Wu Anrun'un evlenmek üzere olduğunu öğrenir öğrenmez, Shiyi'yi Wu Anrun'un gittiği ve gideceği yerleri öğrenmesi için göndermişti. Wu Anrun'un, evinden'den ne zaman ve nereye gitmek için ayrıldığını bilmesi gerekiyordu.
Başını salladı, "Git hazırlık yap, yarın Xizha Tiyatrosu'na gideceğim."
"Emredersiniz."
Shiyi, Hei Konağı'ndan ayrıldı.
O esnada uşak Hei Xin ona yaklaştı: "Leydim, efendim salonda seni bekliyor."
"Beni mi bekliyor?" Wu Ruo kaşlarını çattı, "Ne için?"
"Biriyle geri döndü. Onu size tanıtmak istiyor. "
"Kim olduğunu biliyor musun?" diye sordu Wu Ruo.
"Hayır, bilmiyorum."
Wu Ruo, salona doğru yürümeye başladı ve salona girmeden önce salondan gelen yüksek sesli bir kahkaha duydu, "Evlat, eviniz çok büyük."
Wu Ruo sesi duyduğunda şaşırdı çünkü bu ses geçmiş hayatında ki ustası Numu'nun sesine benziyordu..
.
.Numu geldi. Üzümlü kekimiz Wu Bai de bu bölüm göründü. Evet kendisinin kimseye bir zararı yok Ruo'yu da seviyor 🥰
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Comeback of the Abandoned Wife [BL Novel]
FantastikTAMAMLANDI ✓ Kaybeden Eşin Geri Dönüşü Tür:Antik Çin, Fantastik,Romantik, İntikam, Akıl Oyunları, Gizem, Komedi Bölüm Sayısı:372 Wu Ruo öldükten sonra, en işe yaramaz ve en şişman olduğu, en nefret ettiği o karanlık günlerde yeniden doğdu. Ve yeni h...